• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Sweetheartno1 skrev 2011-05-23 19:12:23 följande:
    Vet någon hur organizern sitter på en cam ?

Som jag uppfattat det så kan man sätta den på flera ställen; på ryggstödet, chassit och bumpbaren Fungerar säkert att fästa på fler ställen.

• AnPa
    Ellabay skrev 2011-05-23 21:32:15 följande:
    Ni som vet lite bättre. Har precis köpt en cameleon (weeeei) och nu ska den fraktas från gbg till umeå. Vad går frakten på? 400?
    Min swift kostade 280:- att skicka (inom sverige). Kolla med posten och be säljaren ta mått, du kommer not billigare undan ifall hon lägger hjulen i varukorgen (måtten då). Ifall paketet är skrymmande (längden och omkretsen mer än 2 meter tillsammans) så kostar det 337:50:- för ett paket som väger upp till 15 kilo
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-05-23 22:41:45 följande:
    Min swift kostade 280:- att skicka (inom sverige). Kolla med posten och be säljaren ta mått, du kommer not billigare undan ifall hon lägger hjulen i varukorgen (måtten då). Ifall paketet är skrymmande (längden och omkretsen mer än 2 meter tillsammans) så kostar det 337:50:- för ett paket som väger upp till 15 kilo
    Kanske skulle skrivit att det var med Posten
  • AnPa

Bohus: jag veeet jag är kär! Jag har satt väskan på sidan istället, sitter perfekt där och är verkligen jättebra för mobil, nycklar plånbok och dyl. Har faktiskt tänkt om ang organiziern, känns lite klumpig i jämförelse med denna

• AnPa
    MissR skrev 2011-05-24 09:11:01 följande:
    Ni som beställt från Kidzshop hur lång tid har det tagit?
    Har paketet kommit hem eller till posten?
    Det står 1-2 dagar, beställde i torsdags, men i fredags var det stängt och dom skickade inget, borde det inte komma idag då?
    *hoppas*
    Jag beställde på en måndag vid tolv-tiden. Paketet kom på onsdagen, fick avi hem med posten Om du tar reda på kollinumret så kan du spåra paketet på postens hemsida
  • AnPa
    Ellabay skrev 2011-05-24 10:41:31 följande:
    Anpa: japp en cam.
    Tycker att det låter väldigt dyrt och som om att hon inte kollat rätt. Skickade som sagt en swift i fredags (ca samma storlek som cam och vikt) och den kostade 280:- med posten
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-05-24 10:57:58 följande:
    Vilka mått hade ditt paket, minns du det? Ifall man skall skicka något framöver

Hmm, tror det var 1 meter långt och 104 cm i omkrets. Plockade av hjulen och la de i ett örngott och spände fast i selen i sitsen det vägde 10,6 kilo. Hade det vägt under 10 kilo hade det kostat 230:- Lindade in hela vagnen (först alla chassidelar och handtag, sen hela vagnen några varv) i golvfoam (hade inte någon bubbelplast hemma) och handduk nere vid fotstödet.

På mitt ombud mätte han inte utan använde nog ögonmåttet och vikten på vagnen

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21