• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MiaEd
    Princepesa skrev 2010-07-05 12:03:25 följande:
    Är 1000 kr ett bra pris för en Frog? Den är lite sliten och fläckig, men jag tror inte det är värre än att det går att fixa.
    Dessutom ingår det ett topset i denim.... 
    Jag köpte min frog för 2500.. då var liggdelen oanvänd så jag tycker du har fått ett jättebra pris!
  • Noiis

Princepessa, för 1000 spänn hade jag inte tvekat en sek! Jag vill oxå finna sånna fynd

• junk

Hej, en fråga till stockholmaren: Var finner jag en återförsäljare av Bugaboo i Stockholms norrortsområde? Är i Täby och behöver ett par nya svivelhjul men vill ogärna åka in till stan.. Västerort funkar iof.

• Emma Görander

Junk, vid stinsen finns en återförsäljare tror jag

• Leo och Elliots Mamma
    Emma Görander skrev 2010-07-05 19:28:08 följande:
    Junk, vid stinsen finns en återförsäljare tror jag
    "Knodd" i Stinsen köpcentrum stängde för ett tag sedan, så där hittar du inga Bugaboo tillbehör tyvärr. Skulle tro city är det bästa stället å få tag i. Nu är det ju fria biltullar i juli månad oxå
  • Läängtar
    junk skrev 2010-07-05 17:59:43 följande:
    Hej, en fråga till stockholmaren: Var finner jag en återförsäljare av Bugaboo i Stockholms norrortsområde? Är i Täby och behöver ett par nya svivelhjul men vill ogärna åka in till stan.. Västerort funkar iof.
    Du har ju Big Baby precis utanför Stinsen, dom säljer Bugaboo
  • StaffenAssar

Ska sälja en sak och nu undrar köparen om bottenplattan på varukorgen är sliten, och jag förstår inte hur hon menar. Tycker inte att bottenplattan på någon av mina varukorgar är sliten, inte ens på frog-korgen som är väl använd. Någon som vet om bottenplattan brukar bli sliten och på vilket sätt isf? Så jag vet vad jag ska titta efter...

• Senap
    StaffenAssar skrev 2010-07-06 08:45:19 följande:
    Ska sälja en sak och nu undrar köparen om bottenplattan på varukorgen är sliten, och jag förstår inte hur hon menar. Tycker inte att bottenplattan på någon av mina varukorgar är sliten, inte ens på frog-korgen som är väl använd. Någon som vet om bottenplattan brukar bli sliten och på vilket sätt isf? Så jag vet vad jag ska titta efter...
    Nej, den ser ju ut som när den var ny. Och min vagn är från 2006.
    My sugar is raw
  • StaffenAssar
    Shoegirl skrev 2010-07-06 09:16:19 följande:
    Nej, den ser ju ut som när den var ny. Och min vagn är från 2006.
    Tack, det var det jag tyckte också. Men jag mailade och bad henne förklara hur hon menar så att jag kan titta efter iaf...
  • Senap
    StaffenAssar skrev 2010-07-06 09:56:09 följande:
    Tack, det var det jag tyckte också. Men jag mailade och bad henne förklara hur hon menar så att jag kan titta efter iaf...
    En del varukorgar har ju banden lossnat på. Det är det enda begagnatfelet jag känner till på varukorgarna.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21