• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • StaffenAssar
    Shoegirl skrev 2010-07-06 09:57:24 följande:
    En del varukorgar har ju banden lossnat på. Det är det enda begagnatfelet jag känner till på varukorgarna.
    Jo, det har det gjort på min frog-korg, ett av kardborrefästena har lossnat, men inte på denna. Och det skulle jag ju såklart skrivit isf, har bara skrivit fint skick som det är nu. Men jag får se vad hon skriver
  • StaffenAssar
    StaffenAssar skrev 2010-07-06 10:06:23 följande:
    Jo, det har det gjort på min frog-korg, ett av kardborrefästena har lossnat, men inte på denna. Och det skulle jag ju såklart skrivit isf, har bara skrivit fint skick som det är nu. Men jag får se vad hon skriver
    Nu har hon svarat, hon menade om det fanns repor under varukorgen på det svarta, och det såg jag att det faktiskt fanns några få, inte trasigt alltså utan bara synliga repor. Så nu har jag lärt mig det också, hade aldrig tänkt på det om hon inte förklarat.
  • Xst
    SödeSara skrev 2010-07-06 11:15:48 följande:
    Någon som har en petunia puckla
    Jag har Både tote och clutch. Love them! Sitter super på vagnen med :)

• Senap
    SödeSara skrev 2010-07-06 11:15:48 följande:
    Någon som har en petunia puckla
    Ja, 2 stycken.
    My sugar is raw
  • Leo och Elliots Mamma
    Läängtar skrev 2010-07-06 08:44:54 följande:
    Du har ju Big Baby precis utanför Stinsen, dom säljer Bugaboo
    Just ja, det finns ju där
  • julmusten

Jag har en Petunia vaska. Den ar snygg, men for tung tycker jag.

Forresten sa har jag ett sant dar dumt chassi som ror sig i bromsarna. Jag fick ett nytt for 2 arsen da det gamla totalpajade nar vagnen lyftes, sa jag har trott att jag inte kan fa ett nytt, och det stor mig inte sadar jattemycket, (jamfort med att ha hela vagndelen att aka i backen sa ar ett rorligt handtag inte saaaa farligt ). Det uppdagades dock inte forran min son faktiskt borjade vaga lite, (och den dar vaskan hjalper val knappast heller).

Ar de chassin reklamerade, (recalled pa engelska), pa nagot vanster? Da kanske jag kan fa ett nytt igen!?? Far nog ta och ringa idag, och kolla.

• Duntoffla

Hej tjejer!

Det var lääänge sen jag var här. Jag har tidigare bara använt sittdelen till min son men nu väntar jag andra barnet och tog idag fram liggdelen. Undrar nu om det finns något lakanset som passar bra till Buggan? Visst går det att använda bara ngn filt men om man vill ha mer lakanstyp? Och hur funkar egentligen åkpåsarna i liggdelen? Blir det inte väldigt bylsigt?

Skorpan i magen v.36 septemberflikkan.blogspot.com
  • JessiWill
    Duntoffla skrev 2010-07-06 17:41:45 följande:
    Hej tjejer!

Det var lääänge sen jag var här. Jag har tidigare bara använt sittdelen till min son men nu väntar jag andra barnet och tog idag fram liggdelen. Undrar nu om det finns något lakanset som passar bra till Buggan? Visst går det att använda bara ngn filt men om man vill ha mer lakanstyp? Och hur funkar egentligen åkpåsarna i liggdelen? Blir det inte väldigt bylsigt?
    Ett vanligt lakan kan man använda. Lakan till vagn då :)
    Våran Prins beräknad till den 13 september =)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21