• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Supersmurfen
    Asereht skrev 2010-07-12 18:02:23 följande:
    Min/vår Frog här hemma har just nu klarblå liggdel och varukorgt med brun canvassufflett och liggdelslock. Supersnyggt tycker jag.

Sen när jag byter till sittdel har jag att välja på sandbas, marin bas, klarblå bas eller denimbas (alla med tillhörande varukorg). Jag har suffletter i orange, röd, svart, brun, marin och denim + sommarsufflett i orange och rosa. Det går alltså att mixa och matcha lite framöver.

Men än så länge åker nöffeliten liggdel.
    Du är riktigt utrustad allså!!! Härligt. Nyfiken fråga såklart.. Har du köpt alla nya eller hittat bra begagnat?
  • Asereht
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 18:17:00 följande:
    Du är riktigt utrustad allså!!! Härligt. Nyfiken fråga såklart.. Har du köpt alla nya eller hittat bra begagnat?
    Allt köpt begagnat, även om en del varit nytt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Infinite Joy
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 16:24:16 följande:
    Det vita är ju riktigt läckert, vet du något om hur det står emot smuts och sånt?
    Har haft sand-offwhite. Fick en fläck på sufletten, men annars klarade den sig bra.

Ska också köpa en cam från fruugo. Pratade med de och detr var ngt erbjudande som holland hade under fotbolls-VM. När de får signal från huvudkontoret tas det bort, han visste dock inte när. Kommer åtminstone vara kvar ett par dagar till.
  • Infinite Joy

Tänk vad jag har svuritr över mig cam... pinsamt, men nu kryper jag till korset.... och köper en ny igen. Ska bli skönt att kunna börja använda sittdel. Sonen är snart 6 mån och hasar bara i cosmon. Resultatet blir att bära då han är vaken. Stora killen vet jag dock inte om han kan sova i buggan... återstår att se.

Hade som satg en sand-offwhite förrut. Vad ska det bli nu?? Samma, helbrun, brun-offwhite ellewr ngt annat??!!

• linaenn
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 13:55:38 följande:
    Vad har ni valt för färg på vagnarna ni beställt / har köpt / har hemma?
    Jag har brun liggdelsbas och offwhite suflett just nu. Till hösten blir det PF Skurvy top till sittdelen, och så helbrunt till vintern igen precis som nu i vintras. Är lite sugen på en extra sittdelsbas så småningom. Vad tror ni om orange? Skulle det passa ihop med de toppar jag har hemma? Orange och brunt passar ju superfint, har en orange åkpåse nämligen.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • Supersmurfen
    Infinite Joy skrev 2010-07-12 18:36:43 följande:
    Har haft sand-offwhite. Fick en fläck på sufletten, men annars klarade den sig bra.

Ska också köpa en cam från fruugo. Pratade med de och detr var ngt erbjudande som holland hade under fotbolls-VM. När de får signal från huvudkontoret tas det bort, han visste dock inte när. Kommer åtminstone vara kvar ett par dagar till.
    Va inne på deras sida förut idag och då hade dom höjt priset... Inte till deras normalpris men med runt 600kronor. Kändes inte alls kul...
  • Supersmurfen
    Asereht skrev 2010-07-12 18:23:49 följande:
    Allt köpt begagnat, även om en del varit nytt.
    Det är ju kanon!
  • Supersmurfen
    linaenn skrev 2010-07-12 19:10:25 följande:
    Jag har brun liggdelsbas och offwhite suflett just nu. Till hösten blir det PF Skurvy top till sittdelen, och så helbrunt till vintern igen precis som nu i vintras. Är lite sugen på en extra sittdelsbas så småningom. Vad tror ni om orange? Skulle det passa ihop med de toppar jag har hemma? Orange och brunt passar ju superfint, har en orange åkpåse nämligen.
    Orange och brun tycker jag är coolt! Jag är för feg för sån färg, men som sagt tycker jag det är läckert!
  • Asereht
    linaenn skrev 2010-07-12 19:10:25 följande:
    Orange och brunt är skitsnyggt!
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Bebis050810
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 19:55:41 följande:
    Va inne på deras sida förut idag och då hade dom höjt priset... Inte till deras normalpris men med runt 600kronor. Kändes inte alls kul...
    Vad e det för sida ni pratar om??
    (¯`°?.¸ ♥ Mamma 2005 och 2008 BF 10/11-10 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21