• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • lilyanna

Armani; jag fick vagnen såld så nu letas det verkligen efter en bugga här med!
    När tror du att du får din vagn?

Oliver 070327, Alvin 090804
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 21:49:20 följande:

Armani; jag fick vagnen såld så nu letas det verkligen efter en bugga här med!
    När tror du att du får din vagn?

Va roligt
    Det strulande med Bussgods igår för säljaren och till sist fick det bli Posten ist, nu då jag kollade så står det att det var nåt fel på streckkoden så försändelsen kan bli försenad Men den var i Örebro nu iaf och det är ju inte sååå långt ifrån Ö-vik iaf

Du får verkligen hålla ögonen öppna nu då, det verkar som att man måste vara snabb som ögat på annonserna som dyker upp!
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-07-29 21:59:08 följande:
    Va roligt
    Det strulande med Bussgods igår för säljaren och till sist fick det bli Posten ist, nu då jag kollade så står det att det var nåt fel på streckkoden så försändelsen kan bli försenad Men den var i Örebro nu iaf och det är ju inte sååå långt ifrån Ö-vik iaf

Du får verkligen hålla ögonen öppna nu då, det verkar som att man måste vara snabb som ögat på annonserna som dyker upp!
    Okej, blev det mycket dyrare med posten att skicka? Då kanske du inte får den förrän på måndag då!

Ja, jag håller ögonen öppna överallt men det kan nog bli lite svårt med budgeten man har...men jag håller tummarna ändå! Det jobbiga är just att man kanske blir tvungen att köpa vagnen osedd, men vi får se om det går att lösa även det.
  • annat82
    Honey1982 skrev 2010-07-29 21:32:49 följande:
    Du råkar inte ha nån bild?
    Näe, men jag skulle kunna fixa under morgondagen. Vagnen står i källaren så ska bara orka gå alla trappor först
  • Snoppan

Köpte en 08a cameleon begagnad. Rosa topset, en extra svart sommar-suflett, regnskydd, myggnät, instruktions-DVD, liggdelen oanvänd. 4000:-.. Bra pris?

• lilyanna
    Snoppan skrev 2010-07-29 22:03:18 följande:
    Köpte en 08a cameleon begagnad. Rosa topset, en extra svart sommar-suflett, regnskydd, myggnät, instruktions-DVD, liggdelen oanvänd. 4000:-.. Bra pris?
    Det låter som ett bra pris tycker jag...jag är ju ute efter något liknande som du fast utan rosa då
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 22:01:39 följande:
    Okej, blev det mycket dyrare med posten att skicka? Då kanske du inte får den förrän på måndag då!

Ja, jag håller ögonen öppna överallt men det kan nog bli lite svårt med budgeten man har...men jag håller tummarna ändå! Det jobbiga är just att man kanske blir tvungen att köpa vagnen osedd, men vi får se om det går att lösa även det.
    Ja det blev dyrare, 473:- hamnade det på men säljaren stod för det

Men nog tror jag du ska klara budgeten på 4000:-, om du inte tvunget vill ha en Cam förstås. Köpa vagn osedd är iofs inte det mest optimala kanske, men jag har gjort det fyra gånger nu och har hittills inte blivit missnöjd, hoppas på samma tur nu oxå. Kräv många bilder i alla möjliga vinklar!
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-07-29 22:10:44 följande:
    Ja det blev dyrare, 473:- hamnade det på men säljaren stod för det

Men nog tror jag du ska klara budgeten på 4000:-, om du inte tvunget vill ha en Cam förstås. Köpa vagn osedd är iofs inte det mest optimala kanske, men jag har gjort det fyra gånger nu och har hittills inte blivit missnöjd, hoppas på samma tur nu oxå. Kräv många bilder i alla möjliga vinklar!
    Helst vill jag ju ha en Cam, men vi får se vart det slutar, har mailat på lite vagnar men inte fått svar ännu. Varför ska alla ha semester nu för?

Det låter bra, då kanske jag vågar jag med då...men man får räkna med dryga 350-500:- för frakten, bra o veta!
    Jag håller tummarna för att du har gjort ett bra köp o vill såklart se bilder sen!
  • Joddan

Tål petunian regn? Blir sufletten på bee+ fläckig av regn?

Min förra bee fick vattenfläckar vid regn en gång och sedan gick de aldrig bort. Idag var jag noga med regnskydd men sonen sparkade av det hela tiden han var vaken.
    Och petunian som sagt fick sig en rejäl dusch  

Silas 2009-03-03 minigard.blogspot.se
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 22:17:22 följande:
    Helst vill jag ju ha en Cam, men vi får se vart det slutar, har mailat på lite vagnar men inte fått svar ännu. Varför ska alla ha semester nu för?

Det låter bra, då kanske jag vågar jag med då...men man får räkna med dryga 350-500:- för frakten, bra o veta!
    Jag håller tummarna för att du har gjort ett bra köp o vill såklart se bilder sen!
    Japp, bilder kommer sen
    Ja det är lite synd att vissa inte har bättre koll på sin mejl oxå då dom lägger ut sin annons. Jag tex har rätt svårt att kunna få prata ostört på dagarna iom att jag är själv hemma med två små och då blir det så mycket enklare att kunna prata via mejl ibland. Men jag håller tummarna för dig, idag är ju en ny dag med förhoppningsvis nya annonser
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21