• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Jossanjo

Nu måste jag fråga, när man kör Camen med en hand är det vanlit att den drar lite åt något håll? är det pga av svirvelhjulen eller är det något galet med min vagn? Min dotter föddes i slutet av maj så jag ahr inte kört den så länge och ingen safarikörning utan stadsmiljö.

• Senap
    Jossanjo skrev 2010-07-28 17:41:39 följande:
    Nu måste jag fråga, när man kör Camen med en hand är det vanlit att den drar lite åt något håll? är det pga av svirvelhjulen eller är det något galet med min vagn? Min dotter föddes i slutet av maj så jag ahr inte kört den så länge och ingen safarikörning utan stadsmiljö.
    Vagnar med svängbara hjul kommer alltid dra åt det hållet marken lutar. Det är inget Bugaboo-unikt utan har med gravitationen att göra.
    My sugar is raw
  • Armani
    Snoppan skrev 2010-07-28 23:51:25 följande:
    Armani: hur mycket betalade du?
    Jag gav 2975:- inkl frakt. Då följer en åkpåse (ej org tror jag), ett parasoll, en extra suflett, liggdel och sittdel samt några sorts krokar med som man skulle ha på styret. Det är en 06:a. Låter det som en bra affär, eller lät det dyrt?
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • MiaEd
    Armani skrev 2010-07-29 09:00:01 följande:
    Jag gav 2975:- inkl frakt. Då följer en åkpåse (ej org tror jag), ett parasoll, en extra suflett, liggdel och sittdel samt några sorts krokar med som man skulle ha på styret. Det är en 06:a. Låter det som en bra affär, eller lät det dyrt?
    Riktigt bra affär:)

Jag gav 2500 för en frog från 03.. Dock var liggdelen oanvänd och resten av vagnen typ i nyskick.. 
  • Armani
    MiaEd skrev 2010-07-29 09:45:55 följande:
    Riktigt bra affär:)

Jag gav 2500 för en frog från 03.. Dock var liggdelen oanvänd och resten av vagnen typ i nyskick.. 

Jag har kontaktat en hel drös med säljare på blocket men det verkar som att vagnarna går åt som smör, dessutom är det många som kör med fula tricks har jag märkt, dvs lägger ut vagnen billigt och sen när man är snabb med att ringa/mejla så säger dom att dom fått in ett högre bud som man då ska bjuda över men ändå ligger annonserna kvar en tid Obestämd Men jag känner mig nöjd hittills, och det är väl huvudsaken Hoppas att jag blir lika nöjd när vagnen anländer oxå
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-07-29 09:56:41 följande:

Jag har kontaktat en hel drös med säljare på blocket men det verkar som att vagnarna går åt som smör, dessutom är det många som kör med fula tricks har jag märkt, dvs lägger ut vagnen billigt och sen när man är snabb med att ringa/mejla så säger dom att dom fått in ett högre bud som man då ska bjuda över men ändå ligger annonserna kvar en tid Obestämd Men jag känner mig nöjd hittills, och det är väl huvudsaken Hoppas att jag blir lika nöjd när vagnen anländer oxå
    Jag gillar inte riktigt när annonserna ligger kvar men vagnen är såld, varför kan man inte ta bort dem om man inte har kvar objektet liksom?
    Låter iaf som om du har gjort ett bra köp...håll tummarna för mig, jag vill med ha en bugga ju men det är svårt att hitta till ett billigt pris känner jag...vet ju inte vad som är rimligt att ge tycker jag o runt 4000:- är min budget för annars stryper maken mig
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • MiaEd
    lilyanna skrev 2010-07-29 10:08:45 följande:
    Jag gillar inte riktigt när annonserna ligger kvar men vagnen är såld, varför kan man inte ta bort dem om man inte har kvar objektet liksom?
    Låter iaf som om du har gjort ett bra köp...håll tummarna för mig, jag vill med ha en bugga ju men det är svårt att hitta till ett billigt pris känner jag...vet ju inte vad som är rimligt att ge tycker jag o runt 4000:- är min budget för annars stryper maken mig
    Då får du nog satsa på en frog och inte en cam :) har nog inte sett någon cam under 5000...
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-29 10:08:45 följande:
    Precis!
    Håller tummarna för dig! Finns ju en del Frog på blocket för 3000-3500, men då är det ju frågan om du eller säljaren är villiga att skicka. Såg annars en 05'a med en hel del cam-tillbehör för 3000:-, men den kanske du har sett
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-07-29 10:21:43 följande:
    Precis!
    Håller tummarna för dig! Finns ju en del Frog på blocket för 3000-3500, men då är det ju frågan om du eller säljaren är villiga att skicka. Såg annars en 05'a med en hel del cam-tillbehör för 3000:-, men den kanske du har sett
    Ja, har sett den o lurar väl lite på om den är värd sitt pris? Vad kostade frakten för dig?
    Oliver 070327, Alvin 090804
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21