• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Armani
    Caeruleus skrev 2010-07-30 14:32:07 följande:
    Jippi!!! Mitt paket har kommit...nu skall jag iväg och hämta vagnen....tjohooo
    Va kul!
    Väntar spänt på mitt paket jag oxå, men det börjar närma sig, är inte allt för många mil bort nu
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Caeruleus

Nu står hon här i hallen, så fin med sin gråa bas och sandfärgade toppklädsel.

Har några små funderingar kring min montering bara

Varukorgen har en lite märklig form efter att ha legat ihoptryckt i kartongen. Något tips om att få den snygg?

Plastskenorna som finns i huvud- & fotändan känns för långa. De når ända upp till ovansidan av ramen, skall de verkligen göra det?

• JM76

En fråga om Geckon från en som har noll koll på Bugaboo-vagnar... Hur länge kan man använda sittdelen (ålder, längd vikt på barnet)?

• daniels baby

till alla er som funderade på fruugos rabatt efter ett stort köp. det är inte 100kr för varje 1000kr som man köpt för utan man får 100kr rabatt på sin nästa beställning om man köpt för över 1000kr. Tycker inte att dom va tydliga med det på hemsidan. Dålig stil. Det hade suttit bra med den rabatten!

• imsa

något nytt skvaller om sykon/tvillingvagn?

vad brukar en beg bee (den äldre modellen) gå loss på?

• Honey1982
    Ni som använder ståbräda - hur gamla är syskonen och hur länge kan ståbrädan användas?
    ♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • Caeruleus
    Caeruleus skrev 2010-07-30 18:49:55 följande:
    Nu står hon här i hallen, så fin med sin gråa bas och sandfärgade toppklädsel.

Har några små funderingar kring min montering bara

Varukorgen har en lite märklig form efter att ha legat ihoptryckt i kartongen. Något tips om att få den snygg?

Plastskenorna som finns i huvud- & fotändan känns för långa. De når ända upp till ovansidan av ramen, skall de verkligen göra det?
    Ytterligare en fråga som jag hoppas få hjälp med. Liggdelen skall ju kunna stå fristående men hos mig är "chassifästena" längre än de 4 "stå-plupparna". Liggdelen står alltså och vickar på den smala metallpinnen istället för på de fyra piggarna som de är tänkt. Hittar inget i instruktionsboken om hur jag skall göra...
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21