• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-07-30 07:44:15 följande:
    Japp, bilder kommer sen
    Ja det är lite synd att vissa inte har bättre koll på sin mejl oxå då dom lägger ut sin annons. Jag tex har rätt svårt att kunna få prata ostört på dagarna iom att jag är själv hemma med två små och då blir det så mycket enklare att kunna prata via mejl ibland. Men jag håller tummarna för dig, idag är ju en ny dag med förhoppningsvis nya annonser
    Ja, jag har det som du...två barn att hålla reda på vilket inte alltid gör det så lätt att prata i telefon. Men ska man köpa vagn så blir jag nog tvungen till det.

Hoppas på lite svar idag och tur...först på tur idag blir till att sälja av den gamla ståbrädan.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-07-30 08:03:54 följande:
    Ja, jag har det som du...två barn att hålla reda på vilket inte alltid gör det så lätt att prata i telefon. Men ska man köpa vagn så blir jag nog tvungen till det.

Hoppas på lite svar idag och tur...först på tur idag blir till att sälja av den gamla ståbrädan.
    Har du sett Frog'en som finns ute nu? Den röda? Det var ju ett bra pris på den iaf Hoppas du blir av med ståbrädan i ett nafs!
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • Honey1982
    annat82 skrev 2010-07-29 22:01:42 följande:
    Näe, men jag skulle kunna fixa under morgondagen. Vagnen står i källaren så ska bara orka gå alla trappor först
    Kanon, det skulle vara jättesnällt!
    ♥ Adam 060123 ♥ Tvåan 100914 ♥
  • HugoochVilma

hej hej tråden!

Jag har precis blivit ägare till en (beg.) Bugaboo Camelon! JIPPI!

Nu ska jag bara köpa en ståbräda till också. Har sett en modell där barnet kan sitta som på en stol - har någon koll på vad det är för modell, och var den kan köpas?

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Asereht
    lilyanna skrev 2010-07-29 14:14:37 följande:
    Alltså, jag kommer ju att behöva ståbräda...har haft ståbräda till min förra vagn och det går inte ha vanlig skötväska då...funderar själv på att skaffa en skip hop pronto eller saddlebag som inte tar någon större plats...kanske kan det vara något för dig med?
    Jag tycker att saddlebag är jättebra, man kan ha den på styret eller på sidan eller direkt på ramen när man har liggdel. Jättesmidigt.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • bohusbebis

Apropå onödiga prylar som man kan behöva, vad är Bugaboo:s servicekit? Vad innehåller det? Nån som har? Har man nån användning av det? Nåt speciellt man kan behöva för att pyssla om sin älskling... (som kanske inte finns i kit:et)?

• lilyanna
    HugoochVilma skrev 2010-07-30 10:36:40 följande:

hej hej tråden!

Jag har precis blivit ägare till en (beg.) Bugaboo Camelon! JIPPI!

Nu ska jag bara köpa en ståbräda till också. Har sett en modell där barnet kan sitta som på en stol - har någon koll på vad det är för modell, och var den kan köpas?

Vad roligt! Vad blev det för någon, har du bilder?
  • HugoochVilma
    lilyanna skrev 2010-07-30 11:07:05 följande:
    Vad roligt! Vad blev det för någon, har du bilder?
    Inga bilder än, då den inte är hämtad. Det är en lite äldre version, 2007:a, grå bas och topptyg i rosa! Lillasyster är beräknad 1 december så jag är ute i god tid Glad
  • lilyanna
    HugoochVilma skrev 2010-07-30 11:10:55 följande:
    Inga bilder än, då den inte är hämtad. Det är en lite äldre version, 2007:a, grå bas och topptyg i rosa! Lillasyster är beräknad 1 december så jag är ute i god tid Glad
    Oj, ja då är du ute i god tid Hoppas du blir nöjd, men det tror jag säkert!
  • Fröken Småland
    HugoochVilma skrev 2010-07-30 10:36:40 följande:
    hej hej tråden!Jag har precis blivit ägare till en (beg.) Bugaboo Camelon! JIPPI!Nu ska jag bara köpa en ståbräda till också. Har sett en modell där barnet kan sitta som på en stol - har någon koll på vad det är för modell, och var den kan köpas?

Den heter Tiny Tot och finns att köpa hos familjetorget.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21