• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • modestyclara
    MiaEd skrev 2010-08-12 17:50:03 följande:
    Tror ni att en offwhiteåkpåse blir snyggt till en röd frog?
    njae, int eom du har originalsufflett med pissgult foder...
  • modestyclara
    Armani skrev 2010-08-12 19:56:22 följande:
    Tack!
    Sitter och ska beställa nu men blev så fundersam... Vill ha cam-fästen så jag kan ha en cam-suflett att sitta snyggt på min frog. På fästena som bonti har står det att fästena är till cam, frog och gecko, men det kanske är sak samma? Det kanske är dessa som är till cam, men att dom menar att dom även passar till frog och gecko?
    det är inte samma fästen till dessa vagnar, ring och fråga vad de menar...
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-12 19:56:22 följande:
    Tack!
    Sitter och ska beställa nu men blev så fundersam... Vill ha cam-fästen så jag kan ha en cam-suflett att sitta snyggt på min frog. På fästena som bonti har står det att fästena är till cam, frog och gecko, men det kanske är sak samma? Det kanske är dessa som är till cam, men att dom menar att dom även passar till frog och gecko?
    Till cam är fästena dessa som till gecko. däremot skiljer bågarna mellan cam och gecko. mao har man en gecko och vill ha cam suffla så får man byta ut bågarna.

Mellan frog och cam är det precis tvärt om, alltså att bågarna är dom samma, men inte suflett fästena. Jag fick fle fästen engång, alltså fästen till frog och inte cam. det funkade men de såg riktigt illa ut

Så svaret på din fråga nej det är inte samma fästen till alla tre vagnar!
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • MiaEd
    modestyclara skrev 2010-08-12 19:59:14 följande:
    njae, int eom du har originalsufflett med pissgult foder...
    Har beställt nya fästen så ska kunna ha camsuffla och då blir det garanterat en röd suffla utan fodret 
  • Armani

Ja då får nog beställningen vänta på sig, för nu är jag bara förvirrad Så här står det

"Sufflettfäste till Bugaboo Frog, Gecko samt Cameleon. Finns till vänster samt höger sida. Köps styckvis."

Får kolla om nån annan sida har, annars får jag försöka hinna ringa imorrn till dom.

★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • modestyclara
    MiaEd skrev 2010-08-12 20:07:23 följande:
    Har beställt nya fästen så ska kunna ha camsuffla och då blir det garanterat en röd suffla utan fodret 
    då är det fint med offwhite!{#emotions_dlg.flower}
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-12 20:10:33 följande:
    Ja då får nog beställningen vänta på sig, för nu är jag bara förvirrad Så här står det

"Sufflettfäste till Bugaboo Frog, Gecko samt Cameleon. Finns till vänster samt höger sida. Köps styckvis."

Får kolla om nån annan sida har, annars får jag försöka hinna ringa imorrn till dom.
    dom säljer ju alla dom fästena och det finns säker en meddelande box där du kan skriva att h vill ha 1 höger och 1 vänster till cameleon!
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • MiaEd
    modestyclara skrev 2010-08-12 20:10:48 följande:
    då är det fint med offwhite!{#emotions_dlg.flower}
    Perfekt.. För lilltjejen ligger änsålänge i vagnen men lär sitta om ca 2 månader.. (hon är 4 månader nu).. Så innan dess lär jag ju ha fått fästena och kunnat skaffa mig en lämplig suflett utan det där j*vla fula fodret :P tur att sittdelen i sig int eär som liggdelen på insidan ;)
  • modestyclara
    MiaEd skrev 2010-08-12 20:14:02 följande:
    Perfekt.. För lilltjejen ligger änsålänge i vagnen men lär sitta om ca 2 månader.. (hon är 4 månader nu).. Så innan dess lär jag ju ha fått fästena och kunnat skaffa mig en lämplig suflett utan det där j*vla fula fodret :P tur att sittdelen i sig int eär som liggdelen på insidan ;)
    jag körde camram och camliggdel på frog just av den anledningen...men på sittdel är det bättre med originalram tycker jag... jag kör bara camsuffletter
  • Armani
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-12 20:13:42 följande:
    dom säljer ju alla dom fästena och det finns säker en meddelande box där du kan skriva att h vill ha 1 höger och 1 vänster till cameleon!
    Det ska isf vara där man fyller i sina kunduppgifter, där finns en meddelanderuta, men annars hittar jag inget sånt alls Obestämd
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21