• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    Armani skrev 2010-08-12 20:22:21 följande:
    Det ska isf vara där man fyller i sina kunduppgifter, där finns en meddelanderuta, men annars hittar jag inget sånt alls Obestämd
    ja precis det är där jag menar dom meddelande rutorna fyller jag alltid i om de e nåt och de har aldrig vart strul med nån butik men för säkerhetsskll så kan man ju ringa efter man lagt beställning bara för att dubbelkolla att dom förstår =)
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Armani
    Sjukhus Mamman skrev 2010-08-12 20:24:54 följande:
    ja precis det är där jag menar dom meddelande rutorna fyller jag alltid i om de e nåt och de har aldrig vart strul med nån butik men för säkerhetsskll så kan man ju ringa efter man lagt beställning bara för att dubbelkolla att dom förstår =)
    Aha, ok Då ska jag göra så. Tack!
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-08-12 20:40:00 följande:
    Aha, ok Då ska jag göra så. Tack!
    Tänk på att Bonti tar ut en ganska saftig fraktavgift tycker jag, funderade på att beställa där men de tog hutlöst dyr frakt tycker jag.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Armani
    lilyanna skrev 2010-08-12 20:53:06 följande:
    Tänk på att Bonti tar ut en ganska saftig fraktavgift tycker jag, funderade på att beställa där men de tog hutlöst dyr frakt tycker jag.
    Jasså gör dom det? Har inte hunnit kolla så långt än, tack för tipset!
    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆ Noel 100503 ☆*★
  • MiaEd
    modestyclara skrev 2010-08-12 20:17:35 följande:
    jag körde camram och camliggdel på frog just av den anledningen...men på sittdel är det bättre med originalram tycker jag... jag kör bara camsuffletter
    Det är det jag har tänkt också, men köpte vagnen nyligen och tycker det känns onödigt att köpa en ny liggdel nu :P då köper jag hellre nya camsufletter eftersom att sittdelen inte har något av fodret :P
  • lilyanna
    Armani skrev 2010-08-12 20:58:55 följande:
    Jasså gör dom det? Har inte hunnit kolla så långt än, tack för tipset!
    125:- ville de ha i frakt för ett topset, det tycker jag är dyrt. Kidzshoppen skulle ha hälften bara.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Kajsan
    Armani skrev 2010-08-12 20:10:33 följande:
    Ja då får nog beställningen vänta på sig, för nu är jag bara förvirrad Så här står det

"Sufflettfäste till Bugaboo Frog, Gecko samt Cameleon. Finns till vänster samt höger sida. Köps styckvis."

Får kolla om nån annan sida har, annars får jag försöka hinna ringa imorrn till dom.
    Nä, men det måste väl finnas nån meddelanderuta där du ska skriva vilket fäste du önskar?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2010-08-12 22:22:56 följande:
    Nä, men det måste väl finnas nån meddelanderuta där du ska skriva vilket fäste du önskar?
    Ah, jag är lite efter! Det hade ni ju redan listat ut
    Jo just det!
  • Fidi

Åh nu har jag hittat rätt!

Vi ska inhandla barnvagn snart, och valet har bivit en Bugaboo camelon.
    Min fråga är nu.

Borde jag köpa vinterhjulen till? Och Vilken bilbarnstol är det man kan klicka fast med adapters? 

• FridaLee
    Fidi skrev 2010-08-13 00:03:12 följande:
    Åh nu har jag hittat rätt!

Vi ska inhandla barnvagn snart, och valet har bivit en Bugaboo camelon.
    Min fråga är nu.

Borde jag köpa vinterhjulen till? Och Vilken bilbarnstol är det man kan klicka fast med adapters? 
    Tycker man kan vänta med vinterhjulen, jag använde dem ett fåtal ggr även fast vi bor på landet.  Vi ahde maxi cosi cabrio på våran vagn men även beesafe funkar med samma adaptrar sen finns det graco adaptrar som funkar med deras stol.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21