• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Fröken Småland
    linaenn skrev 2010-08-22 08:42:53 följande:
    Är det nu de kommer visa den ev. syskonvagnen? Låter mycket spännande isf tycker jag. Undrar vad den kommer ligga på för pris när den kommer....

Och angående filten, jag har en kompis som har den och tycker den är jättebra som tiilbehör till Buggan. Hon använder den tex för att skärma av solljus osv. Jag skulle lätt kunna köpa en sån jag också om den fanns i lite fler färger.
    Yes, alla nyheter kommer nu verkar det som! *flämtandas*
  • Fröken Småland

Just det, priset kommer nog att ligga runt 15 lax om jag skulle gissa. Syskonvagnar brukar väl ligga runt en och en halv gånger enkelpriset? *ekonom och barnvagnsnörd*

• mollan nu

hm, då måste man skaffa en bebis till då så man kan köpa syskonvagnen alltså....

♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • Coca cola light

Är det någon som vet om om man någonstans bara kan köpa en röd suflett? Jag har bara hitta där jag måste köpa sittdelsklädsel samt liggdelslock också och det är jag inte intresserad av.

• lilyanna
    Coca cola light skrev 2010-08-22 10:04:43 följande:
    Är det någon som vet om om man någonstans bara kan köpa en röd suflett? Jag har bara hitta där jag måste köpa sittdelsklädsel samt liggdelslock också och det är jag inte intresserad av.
    Kidzshop säljer enbart sufletter, bonti med tror jag.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Coca cola light
    lilyanna skrev 2010-08-22 10:06:56 följande:
    Kidzshop säljer enbart sufletter, bonti med tror jag.
    Tack. Jag var precis inne på Kidzshop innan jag skrev inlägget och måste ha kollat extremt slarvigt.
  • Noiis
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 08:31:13 följande:
    Låt oss nu inte förstöra Bugaboo-tråden och förvandla den till en amma-eller-inte-amma-offentligt-tråd. Det var ett schysst tips på en schysst produkt som inte passar alla. Punkt.

Snart är det september och det vet alla Bugaboo-lovers vad det betyder!!! *hoppar upp och ner av spänning inför Köln-mässan*
    du tog alla ord jag skulle skriva och skrev dom

Jag längtar tills alla nyheterna släpps så får man se om allar rykten och alla "jag tror" är rätt eller fel jag har mina förhoppningar och mina aningar men nu är de inte långt kvar innan vi får veta med säkerhet

För övrigt så, jag kikade på bugaboos sittdynor här om dagen och jag vart inte alls impad är UJs lika dyra som bugaboos? jagh tryckte att bugaboos va trist och för dyr!
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Aprilia

Det tipsades tidigare i tråden om en sida (kanske nån månad sen) som hade så billiga vagnar och tillbehör det var ingen rea eller så men priserna var lägre än tex kidzshop

tyvärr kommer jag inte alls ihåg vad adressen var, någon som vet???

Tuva 0401 Saga 0703 och Vidar 090914
  • Noiis
    Aprilia skrev 2010-08-22 10:42:20 följande:
    Det tipsades tidigare i tråden om en sida (kanske nån månad sen) som hade så billiga vagnar och tillbehör det var ingen rea eller så men priserna var lägre än tex kidzshop

tyvärr kommer jag inte alls ihåg vad adressen var, någon som vet???
    www.fruugo.se? men dom e billiga för att dom beställer från utlandet! mao precis det man kan göra själv
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • yrväder
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 09:27:34 följande:
    Yes, alla nyheter kommer nu verkar det som! *flämtandas*
    Jag hoppas med alla tummar och tår att dom kommer med en offroadvariant av camen. Annars blir det camen ändå, men jag hoppas ändå på en spännande modell som inte finns sen innan Skulle nog kunna tänka mig en korsning mellan UJ och camen, typ samma sittdel som camen, men samma chassi som UJ....
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21