Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

han skrev 2010-11-19 11:57:30 följande:
    för jag inte vill att den blir förstörd och sliten  Gråter
    där vi åker är mest sandvägar och och sol alla dagar. rädd att den ska blekas också!
    Men nu är du hel-knasig! *talar tillrätta* Du har ju en vagn för att använda den! I värsta fall får du väl köpa en redan solblekt topp så du slipper våndas över att det är under ditt överinseende som skadan sker . Och så har du dina fina klädslar kvar när du kommer hem. Nä, skärpning nu
  • Fröken Småland
    han skrev 2010-11-19 12:15:52 följande:
     "ställer mig i skamvrån och skäms"Skäms haha men tro mig ska till afrika dit vill jag inte ta med min älskade bb jag drar inte ens upp den för trappor här hemma så rädd som jag är om denTungan ute  ingen annan än jag har fått köra den och där nere ska vi ha en nanny till ungarna...skulle då någon annan köra min vagn! :o
    Vid närmare tanke resonerar du helt rätt! Ungarna kan överlåtas till en nanny som drar dem i trappor men absolut inte vagnen FlörtTungan ute
  • Fröken Småland

Igår såg jag en All Black IRL för första gången (ja, jag vet att jag är hopplöst efter men jag bor i skogen Drömmer)

Herrejävlar vad snygg den var! Hjärta 

• Fröken Småland
    Kaerlighet skrev 2010-11-22 17:01:41 följande:
    Weeeo!
    idag ringde de från affären där jag beställt min bugaboo ocean! :) Levereas 29de november!

Så himla glad, nu är jag snart redo att ta emot dotter nummer två!  
    Grattis! Du blir först i tråden med en ocean
  • Fröken Småland
    MissR skrev 2010-11-22 17:54:52 följande:
    Till ocean ingår väl vinterhjul och åkpåse? Eller är jag ute och cyklar??
    Lugn bara, du har rätt
  • Fröken Småland

Och jag var antagligen en av de som sa till Vallmar att Bee inte är en riktig vagn och inte lämpar sig för en liten bebis . Jag är fortfarande av samma åsikt men det finns många som inte håller med mig  

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-11-23 14:36:03 följande:
    för mig är Bee'n en lyx-sulky mer än en vagn... fast smaken är som baken...
    Du och jag har samma bak
  • Fröken Småland
    mican skrev 2010-11-24 09:35:58 följande:
    HJÄLP!!!

Idag LOSSNADE ena sidan på min bugga! Ved i helvete!?
    Detta hände när jag skulle upp för en trapp! Tänk om allt lossnat!!

Vem kontaktar man gällande reklamationer?
    Har inget kvitto, vet ej var den är inköpt! (present)
    Kontakta presentgivaren? Utan kvitto kan man inte räkna med att få igenom en reklamation. Tur att det inte hände något allvarligt!!!
  • Fröken Småland
    mican skrev 2010-11-24 09:58:54 följande:
    Tyvärr finns ej presentgivaren längre... Så förbaskat typiskt!
    Vad gör man liksom? Kastar skiten? :(
    Nej, kasta skall du inte göra. Det går möjligen att reparera. Kontakta service@bugaboo.com och förklara läget och se vad som är möjligt. Lycka till!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21