Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Stargirl skrev 2010-11-26 12:18:00 följande:
    Ja fast inte förr än sent på våren....men de färger som kommer är SJUKT FINA....så bered er på shopping.....av nya Bee sufflor.
    Berätta, berätta, berätta! *ser hotfull ut*

Grön är jag säker på, kanske också lila. Tror det blir en brun också. Tja, jag tar väl en av varje då

Kommer denimsufflan att säljas separat?
  • Fröken Småland
    MissR skrev 2010-11-29 18:32:15 följande:
    Nu är vagnen beställd=) En cam med mörkgrå bas och blå top=)
    Grattis, vad kul!
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-01 17:20:18 följande:
    om det är till bee plus du menar så fick jag info om att dom inte kommer att gå att sälja separat. dom kommer skickas nerpackade tillsammans med denimbasen chassit och allt annat för att inte ÅF ska kunna göra som med summer edt! (mao dela på grejerna)
    Blä, inte det svaret jag hade tänkt mig {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2010-12-01 18:54:38 följande:
    näää :( inte jag heller! Gråter
    men jag ska nog trösta mig med att sy ännu en denim suflett till mig! så blir jag kanske liiite glad iaf!
    Och jag har ju en proffssömmerska som skall sy en till mig men jag skall bara leverera Biet till henne också . Funderar på att be henne sy sen sits i denom också Tungan ute
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-12-06 13:39:49 följande:
    Ja Frog har funnits i denim, men jag har för mig att det var en limited variant. Inte säker dock, tror jag läste det någonstans.

Jag lyckades snubbla över en sån klädsel som var till salu och den kunde jag ju inte motstå. Denim är ju snyggt även när det blir lite använt och blekt. Insidan på suffletten är inte så snygg då främre delen av fodret blekts rätt ordentligt. Får se om jag får energi nog att försöka mig på att sy på annat tyg.
    Jag kom att tänka på en sak; måste det vara innefoder i suffletten? Kanske inte sömmarna från ytterlagret är så fula? Eller går kanske att stryka på ett kantband precis över sömmen i så fall? *spånar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21