Bugaboo-tråd nr 21
7. Liggdelen har för få och konstiga kardborrar.
7. Liggdelen har för få och konstiga kardborrar.
Sjukhusmamman: den är borttagen ![]()
En väldigt solblekt frog är det! Och dyr!
Varukorgen kan visst blekas och det har aldrig funnits en brun bas till frog, enkel matte mao och jag håller med Joddan, nice try!
Vår stora är nog runt 95 cm lite drygt oxå skulle jag tro, hade ju varit kanoners om man kunde sälja syskonvagnen och använda en sådan vid långpromenader ist, hon åker ändå så gott som aldrig vagn... Ståbrädan funkar det fint med men just i sommar kan det bli mycket spring på marknader och så, kan ju vara skönt att sitta för henne då. Samtidigt, blir det mest bara ont om plats pga handtaget som inte går att höja och sänka (Frog) så blir det kanske bara bökigt.Alltså cam-handtaget går mer rakt upp än frog-handtaget, om du förstår vad jag menar? Jag har en kompis här i tråden som har en cam som har en sån ståbräda med sittpall. Ska prova nästa gång vi ses hur den funkar på min frog. Eller är det panik att få veta nu? Vi ses nog nästa vecka.
Hon går lite brevid vagnen när hon har ståbrädan på sin cam
Sarah: du måste alltid plocka av ramen på cameleon och frog för att fälla ihop dem. Bee, Bee plus och donkeyn fälls däremot i ett stycke (på åsnan kan man plocka bort sitt/liggdel och då blir den mindre).
Jobbel: Ståbrädan är Bugaboo's äldsta modell, pallen köper man för sig. Vet en som kanske har en helt ny till salu, inboxa mig så ska du få hennes nick ![]()
Känns som om att jag övertrasserat FB-gruppen med mina "bytesannonser", skäms lite ![]()
Sjukhusmamman: vår V har inte mkt växtmån i frogen. Kanske 2 cm till sufletten och är kanske 85 cm (?). Köp camram till isf
Men swirren då?