• AnPa
    Armani skrev 2011-06-17 22:31:56 följande:
    Ok, tack Hur mkt skiljer det i höjd mellan en Cam som har handtaget längst ner och en Frog tro? Drömmer Vår stora är nog runt 95 cm lite drygt oxå skulle jag tro, hade ju varit kanoners om man kunde sälja syskonvagnen och använda en sådan vid långpromenader ist, hon åker ändå så gott som aldrig vagn... Ståbrädan funkar det fint med men just i sommar kan det bli mycket spring på marknader och så, kan ju vara skönt att sitta för henne då. Samtidigt, blir det mest bara ont om plats pga handtaget som inte går att höja och sänka (Frog) så blir det kanske bara bökigt.

Alltså cam-handtaget går mer rakt upp än frog-handtaget, om du förstår vad jag menar? Jag har en kompis här i tråden som har en cam som har en sån ståbräda med sittpall. Ska prova nästa gång vi ses hur den funkar på min frog. Eller är det panik att få veta nu? Vi ses nog nästa vecka.

Hon går lite brevid vagnen när hon har ståbrädan på sin cam

• AnPa
    Joddan skrev 2011-06-17 23:57:34 följande:
    Alltså vilken skillnad med nya hjul på vagnen! Mina froghjul hade mycket kvar att ge men hallå! Camhjulen snurrar obehindrad och mkt bättre fjädring. Till och med maken kände skillnad. Och organizern därtill, super! Perfekt size att ha på liggdelen nu när jag har ståbrädan på och storebror gör så vi inte kan ha skötväskan. Men fick inte med ngn instruktionsbok och den har massor av fästanordningar som inte jag förstår! Kanske går att ladda ner ngn slags insyeuktioner?
    Och visst är det skönt att vagnen blir högre baktill? Jag störde mig alltid på att camen lutade bakåt, framför allt med sittdelen. Problem solved!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21