• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Dofsing: bromsen kan du ställa in genom att skruva på plutten nere vid hjulen där vajjern tar slut (står i instruktionsboken). Reklamationsärenden kan funka, har du kvitto? När är den köpt? Fästet till parasollen nu kan man byta så att man kan ha det på olika ställen på chassit, gamla parasollen har ett fast fäste som bara kan användas på ramen.

• AnPa

Nathaliiiie: Vi var kanonnöjda! Dock så tyckte vi att den var för dyr för att ha fram och tillbaka till fsk till hösten (köpte den ny) så den såldes till förmån för en Swift, som nu är bytt till en bee plus. Frogen fick flytta in där emellan för att kunna ha sonen vänd mot oss. Cameleon är en fantastisk vagn, mångsidig och smidig. Vintern funkade förvånadsvärt bra, och då hade vi inga vinterhjul  Har dock köpt ett par nu till frogen och de underlättar enormt vid ojämt underlag (provade på landet i helgen som var).

• AnPa

Jag har haft Cam och bee, har nu bee + och frog. Frogen känns lite stabilare än camen och bee känns stabilare än bee plus. Antar att det ligger i funktionerna, på Cam så känns den lite skrangligare pga höj- och sänkbart handtag gentemot frog och bee plus känns skrangligare pga höj-och sänkbart ryggstöd. Men det är bara en gissning, jag har inte stört mig på det så för mig spelar det ingen roll

• AnPa

Har den sandfärgade basen funnits i 2 olika varianter? Har en beg sittdelsbas och köpte nu en ny varukorg från Kidzshop och de skiljer sig i tyget

• AnPa

Frk småland: Såg att du svarat i den andra tråden. Tack! Vet inte om det stör mig direkt, P säger att det inte syns

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21