Bugaboo-tråd nr 21
Samma här
Det är den gamla som är "glittriga" och jag älskade den från första stund så en liten besvikelse var det att den nya är lite matt och trist. Om någon har en i den gamla färgen som den vill bli av med, inboxa mig!
Samma här
Det är den gamla som är "glittriga" och jag älskade den från första stund så en liten besvikelse var det att den nya är lite matt och trist. Om någon har en i den gamla färgen som den vill bli av med, inboxa mig!
Jag har en dyna som är uppsydd av en här i tråden som är sydd efter en bugaboo-dyna. Längd: ca 90 cm, bredd på det bredaste (upptill): 45 cm ca, på det smalaste (i vecket): ca 27 cm och nertill är den: ca 34 cm på det bredaste
Joddan: har inte haft liggdel på groda. Men skulle nog ha selen i fotänden ![]()
Har Bohus köpt frog?
Surkatt: *räcker upp en hand på att vara 1 utav de 3 som frk småland känner i huddinge* Du får gärna provköra min, men vi åker till landet idag, kommer hem på tors kväll. Inboxa när du kan så möts jag gärna
Jag kom inte riktigt heller överens med att ha ev ny CAM, var alldeles för orolig för att den skulle bli repig mm.
Mk7: ska försöka svara på dina frågor: -frogen är mer lättstyrd då allt är mindre, tror att hjulen sitter lite tätare än på camen och den är mer kompakt på så vis. Den känns inte lika ranglig då den inte har höj- och sänkbart styre. - styret är vändbart som på camen. - Vi har också en lång kille (2 kurvor över sen 4 mån ålder) och han får plats i frogen (har dock camram på nu). - Tycker inte att vagnen blir framtung, men jag har camhjul och de är högre än froghjulen och ställbar fjädring. Vår frog ska aldrig få flytta, älskar den!
Kanske ska tillägga att sonen är 17 mån om en vecka och får som sagt plats i frog.
Bohus: vet en som har en cerise i absolut nyskick *host*
Surkatt: de på sidan uppepå typ? Du trycker upp dem så att de kommer in i chassit så att säga, en låsning så att hjulet sitter fast ![]()