-
Det ska det göra, vet att jag läst att folk haft P&T's mjuklift och även babyproffsens i cam-liggdelSara E skrev 2011-06-13 22:44:00 följande:Får det plats en mjuklift i liggdelen på CAM? Har nämligen funderat på detta
-
Klart man kanSweetheartno1 skrev 2011-06-13 22:53:31 följande:Trodde det var till för att bära i också ! Det heter ju carry handle ?! Kanske inte så stora barn i sittdel, men en liten bebis ?
Vi gjorde ju det
-
H82: Samma sak hände oss och vi fick ett nytt liggdelslock på garantin

-
H82: jag gick in i butiken jag köpte vagnen i, ringde först och rekade och de sa att det bara var att komma in med den. Maila till babytrader, vet flera som reklamerat där och fått skicka bilder till dem och sen har de skickat ny del rätt fort
tror att det är smidigare än att höra med bugaboo faktiskt.
-
Var har du hittat den? Är på jakt efter en denim-klädsel!Dunderklumpen skrev 2011-06-16 12:37:47 följande:Detta gäller en Denim 007: Fullständig Cam, åkpåse, parasoll, Maxi Cosi Cabrio, adaptrar för babyskydd, sittdyna. Oprutat ligger priset på 1 500 kr -
Här är bildtråden: Snyggaste gruppen på FL: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bugaboo-bildtrad-177 Lägger man upp en bild så hamnar den under favoriter
Tycker att ALLA ska göra det så det blir mkt inspiration
-
Joddan: beror på hur slitna de är, du får nya för 700:- så det är ju "bara" 250 kr mer. Som sagt, kolla skicket och ev rost.
-
Såg nu att du skrev nya, då är det ett bra pris!
-
Nu ligger det en fejk-CAM ute på blocket igen *suck*
-
Anna: Ja precis, den i Haninge. Mailade henne och upplyste!