-
Har du kollinummer? Var inte helt hundra på att den dyker upp idag, mig tog det 2 dagar att få hem från kidzshop, du beställde igår va?TinkyWinky skrev 2011-06-20 08:16:46 följande:det är efter 17:00 men känner dem väl. så kommer de tidigare får ja hämta det tidigre :)) längtar :)) -

Frogen har fått ny klädsel, helröd

-
annat82 skrev 2011-06-20 08:46:27 följande:Härlig färg
vill också ha en röd ... nån gångVisst är den? Jag hade nog inte valt den som 1:a handsval om jag inte fått den slängd på mig av en trådkompis härifrån som "råkade" bli med frog i helgen. Men jag älskar den! Den är lite mörkare än cam-röd, står de brevid varandra så ser camröd lite orange-röd ut och frogen röd-röd (typ blodröd).
Frågan är bara vad jag ska ha för suffla på, gillar inte riktigt fodret i frogsufflorna...
-
Bugaboo har inga årsmodeller utan inköpsdatum. Min cam som jag hade var producerad 2007 och det var en -10:a, om du förstår hur jag menar. På chassit står serienummer och produktionsdatumPlanon skrev 2011-06-20 10:16:23 följande:Hej! En fråga ang ÅRGÅNG på bugga. Hur vet man att det är en 09 om säljaren påstår det? Var på serienumretser jag det?? Vet att det inte finns "årsmodeller", men vill ju veta hur gammal vagnen är. Om nu inte kvitto finns.
-
Surkatt skrev 2011-06-20 10:13:49 följande:Jag som är ny på det här, har alla froggar såna där hjul. eller har du satt på terräng hjul? Vääääldigt snygg färg måste jag säga... För ett ortänat öga är den ju välsigt lik Cameleon? Jag vet att styret inte är justerbart, och jag har förstått av era kommentarer ovan att den är mindre, men vad skiljer sig mer?
Jag vill också bli bugga expert :)Det är terränghjul
Frogen ska med till landet på tors så jag var tvungen att provköra dem lite
Tack du, jag gillar också 
Frogen är exakt som cameleon bara det att handtaget är fast och den är mindre, precis som du skriver. Klädseln är även annorlunda, sufletten och liggdelen har ett quiltat foder i lus beige/offwhite (förrutom den orange som har mörkblått foder). Liggdelen har ett täcke som man kan ta bort med dragkedjor, blir lite som en åkpåse (detta har inte camen). Liggdelslocket på frogen är som ett lock med kanter (camens har ju dragkedjor), donkeyn har samma typ av lock.
Och jo, frogen har lufthjul vilket nya cam inte har (gillar gunget i lufthjulen!).
-
straw2008 skrev 2011-06-20 10:02:15 följande:OMG FIIIIN!!!!!
-
Jag är 175 cm och blivande maken är 182 cm och frogen funkar för oss båda. En trådvän här har en längre karl som inte kan köra brio happy när den är som mest utdragen men frogen funkar (vet dock inte hur lång han är men skulle gissa på närmare 190 cm)
-
Prus: haha då var det inte så stor skillnad på våra män. Men 186 är ju närmare 190 än 180 iaf

-
Jag har släppt in dig i den slutna. Om du googlar bugaboo bildtråd så får du upp en hel del *vet* Har letat inspiration på gamla kärror för ett tag seneternalstar skrev 2011-06-20 21:30:15 följande:Planon: Men priset då? Är det ok satt? Kanske svårt att säga iofs.. Finns det någon äldre bugaboo-bildtråd man fortfarande kan kolla i här på fl förresten?
-
Nathaliiiie: Jag är 175 och sambon 182 och cameleon funkade kanon för oss (har dock frog och bee plus nu). Men vi var inte tvungna att ha handtaget utdraget på det längsta, tror att man kan ha cam om man är upp emot 2 meter lång faktiskt