• AnPa

Om en mugghållare suttit på frog så passar den cameleon Parasollfästena och mugghållsfästena är samma Så det går alltså att använda parasollfästen till mugghållare

• AnPa

Surkatt: alla är inte inbitna nördar som har stenkoll *kollar konstigt åt deras håll*. Så prova du att lägga ut den och kolla ifall någon nappar

• AnPa

Surkatt: haha! Ja men klart att du ska få klämma på min groda Jag är hemma nu och ska precis titta till den, har kört happy på landet. Du kan tala om för din man att man inte kan byta eller ha för många vagnar *vet* I vår hall trängs just nu brio happy, bee + och frog med en massa packning. Dessutom så lär du tjäna på att sälja camen och köpa groda (gjorde samma sak, dock bodde en Swift hemma hos oss ett tag emellan).

• AnPa

Jag (blivande maken) köper både autosol och silikonspray på vanliga macken/jula. Autosol gör de vita plastdelarna på chassit kritvita (vitare än nya nästan) och silikonspray sprayar jag på nästan hela chassit, det smörjer och inpregnerar. Det svarta blir svartare av det också juste, autosol kan ta bort små repor på aliminium också (massa små repor försvann på mitt frogchassi när jag kört en omgång)!

• AnPa
    Mamma Tes skrev 2011-07-24 22:24:59 följande:
    AnPa: Den har väl också skumgummi på handtaget..?
    Jo men jag tänkte på ramen, det var därför jag skrev så! Om handtaget blir lite torrt och stelt så sprayar jag silikonspray på det *beroende*
  • AnPa
    zasata skrev 2011-07-24 22:19:22 följande:
    vad skulle ni ge för en bee+ beg i nyskick?

Jag tycker att det är jättesvårt. Ligger ju 08:or och 09:or (classic) ute för 3000-3500:- så en plus borde ju vara värd 4000-4500:- kan jag tycka. Men det beror lite på hur gammal den är också, jag skulle inte betala 4500:- för en från förra våren, men för en -11 kankse jag skulle göra det.

Om du vill bli av med den snabbt så skulle jag antingen lägga ut den för 3700:- som den är utan tillbehör. Eller för 4100-4200 med någon extrasufflett eller dyna.  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21