• AnPa
    Joddan skrev 2011-06-06 22:34:44 följande:
    TACK!
    2600 med åkpåse o parasoll (fast de säljer jag). Var super. Ist för 3500 för den andra jag var sugen på. Då får jag penfar till att köpa ny suflett o hjul kanske . Like!
    Ja, jag var tvungen att rekommendera den till dig då jag höll på att klicka på köp nu själv. Såg att det satt bagclips på handtaget bla Den såg ju dessutom riktigt fräsch ut och inte solblekt
  • AnPa
    Joddan skrev 2011-06-06 22:42:36 följande:
    Hahahah! Det är farligt med den här tråden .
    Nä den ser faktiskt riktigt fin ut på bilderna. Hann ju inte maila och fråga om solblekning etc.
    Nu är frågan hur man ska ta sig till upplandsväsby . 2h kommunalt hahaha! Får fixa en bil tror ja

Väldigt farligt!

Har du båda kiddosen hemma hela veckan?

• AnPa
    Tant Pruselius skrev 2011-06-06 22:41:40 följande:
    heja! Grattis !
    Och heja AnPa för bra förmedling !
    Bu tycker jag du ska hitta ett grodchassi till moi Kyss
    I'm trying my best. Eller en hel groda med solblekt klädsel för billig peng med fint chassi
  • AnPa
    Joddan skrev 2011-06-06 22:53:16 följande:
    Anpa
    Yes de är hemma. Men jag kan lämna stora med pappa hemma på fredag så tar jag lillot i sjalen bara . Allt går

GT
    Ja det är ju en groda jag vill ha, en svart .

Näää? Såg ingen tejp. Måste kolla igen! Hoppas ramen är fin ändå. Annara kanske någon kan sälja en cam-ram

Jag har letat cam-ram i flera veckor nu utan resultat, men snart hoppas jag på att hitta en

Ja allt går

• AnPa
    Joddan skrev 2011-06-07 00:31:30 följande:
    Hon är en av "oss". Glad att ramen är intakt! Bufigar mail från säljaren

"Tejpen på ramen är där för att det var för att parasollet skulle sitta fast bättre och inte glida runt.Jag kan ta bort det om du vill.
    Går utmärkt att du hämtar vagnen i slutet på veckan, då hinner vi säga hej då till den
    Är så sentimental och sälja vagnar är alltid så "jobbigt" på ngt vis. Mvh"

Precis så är ja med vid vagnförsäljning. Måate sova nu. Börjar stava massa fel när jag skriver . Natti!
    Skönt! Haha det där sentimentala känner jag igen, fast ibland kan det vara skönt att få iväg fort så att man slipper gå och titta på den flera ggr.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21