-
Den funkade alldeles utmärkt i StockholmsvinternHopeSoon skrev 2011-06-08 22:03:41 följande:Tycker ni Bugaboos egna påse är kall på vintern eller funkar den bra?
-
Om det var väldigt kallt hade vi vinteroverall (tjock alltså), annars hade vi fodrade byxor och tjockare tröja/fleece/jacka. Men det berodde också på vad vi skulle göra och hur länge vi var ute. En dagsutflykt utomhus i -5 kräver nog en vinteroverall men det beror ju mkt på hur varma barn man har. Vår son har alltid varit varm!HopeSoon skrev 2011-06-08 22:41:04 följande:Ah så det gjorde den. Ja det här är Uppsala så det är inte så långt bort. Behövde du ha overall (tjock) på ditt barn eller räckte det med en lättare typ fleeceoverall? -
Jag får "här visar vi upp våra Buggor" i fettext under favoriter när någon lagt upp en ny bild. Vi skapade gruppen för att det var en massa snack i förra bildtråden och om man då snackar i gruppen så åker man ut. En varning till ALLA, inget snack i bildtråden! Vänligen respektera detta (eller bli avstängd).
-
Ja man kan ha frogdelar på ett camchassi!
man kan däremot inte ha frogklädsel på camram (ungefär som att en med stl 42 ska få på sig en 38:a
). Men du kan ha frogram med klädsel på en CAM
-
Osynligtsmåkryp: sommarsufletten i canvas är väldigt skrynklig till en början. Vi har iofs bara vår ett par dagar och på frog så där sitter den säckigare eftersom att ramen är kortare. Min gissning är att den sitter säckigare för att nätet inte ger samma stadga som canvas. Skrynkligheten kan botas för det mesta med att gå loss med en blomspruta

-
Frog- och camsuflettpinnar är samma! Det är därför man bara måste byta till camfästen om man ska ha en camsuffla på frog

-
Barnbutiken? Jag gillar demJoddan skrev 2011-06-09 21:36:16 följande:Tips på bra barnahopping (vagn o kläder)butiker i el stockholmo. Förutom nk o bonti
. Någon som vet?
-
Joddan: tycker du? Jag har fått jättebra hjälp när jag varit där, både i heron, på söder och den nya i city
I den i city tog det 3 min innan en tjej kom fram och frågade om jag ville ha hjälp.
-
Jaha, men jag tror att det är samma personal på alla butikerna som "hoppar runt", jag har bara träffat 3 olika på alla butikerJoddan skrev 2011-06-09 22:20:26 följande:Är det sant! Men vad bra, har bara varit i heron o söder... Kanske får prova den i city. Vart ligger den? Tänkte ta en runda imorgon o förbereda inför froggens ankomst på lördag (TAAAACK!). Föresten är den dessutom helt oblekt o hjulen inte alls slitna. Jag är dig evigt tacksam
.
På Gamla Brogatan ligger den, i samma hus som PUB.
Klart du ska förbereda inför frogen! Har du cam-suflettspännen ännu? Beställ! Jag har förresten en cerise sommarsuflett över ifall du är intresserad? Inboxa isf
Klart att jag tipsar när jag ser fynd, för den var verkligen ett fynd. Var nära att klicka på "köp nu" själv, och vet fler i tråden som var nära men du hann före!
Du kan hjälpa mig genom att hojta till om du ser en cam-ram, sittdel och varukorg. Helst i denim (omöjligt?!) annars duger de flesta färger sålänge. -
Sarah: hur menar du?