• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

behöver en ny skötväska och har snöat in på mig en svart bugaboo i canvas. 
    Är det nån som har bild på hur en sån hänger på en bee plus? blir den på tok förstor? eller hänger den snyggt??

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-02-28 13:03:33 följande:
    Nä, den är nog alldeles för klumpig är jag rädd. Ryggan kanske?
    men den är ju så ful äh får väl lämna in mina två till skräddaren istället för att köpa ny *fan*
  • Noiis
    rosenkind skrev 2011-02-28 13:29:20 följande:
    Jag har den mindre modellen i läder, menjag tror inte den går att hänga på vagnen. Har ingen Bee heller utan en Cam, men jag tror inte väska går att hänga på den heller. Väskan är sjukt snygg men opraktiskt...
    men nej vad trist
    bohusbebis skrev 2011-02-28 12:14:56 följande:
    Inge bra alls. Har inte nån längre, tyckte åxå den var så snygg men den fick vara med på en tur och sen ut på blocket   Den är klumpig och sitter inte alls bra nånstans på Bee:et. Omöjlig att fästa.... tyvärr, tycker ju att den är så snygg...
    vad fasen då... men de va gamla varianten?
    för den nya skulle väl hänga "av sig själv"?!

Äh jag får väl ge upp lägga pengarna på ett gymkort istället

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-02-28 15:30:11 följande:
    Haha, jag tycker den är jättesnygg men gillar inte de (för mig) onödiga termosfacken.
    hihi vad skönt att man kan tycka så olika
    bohusbebis skrev 2011-02-28 15:53:52 följande:

www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_09_...

varför knycka nån annans bild till en annons?
    (tror den nedan är "originalet", den las iaf in först)
    www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_323...
    (inte mina annonser förstås)

jadu... hade de vart min bild hade jag blivit hysterisk!
    bohusbebis skrev 2011-02-28 15:19:25 följande:
    Såg för ett tag sen en fräck "innovation" på blocket med walking-stick-liknande handtag som de hade monterat på vagnen så man kunde powerwalk:a med barnvagnen (bildmontage antaligen men kul grej, typ den där med askkopp till barnvagnen istället för lattehållare)
    Kanske kunde vara nåt oumbärligt?
    haha

• Noiis
    gavagai skrev 2011-02-28 21:51:10 följande:
    Jag behöver hjälp. Jag undrar om det är samma stödbågar/bumper bars/bärhandtag till Frog och Camelion. Om inte, var kan man få tag på denna del till Frog?
    de e samma
  • Noiis
    gavagai skrev 2011-02-28 23:22:08 följande:
    Tackar! Glad Då blir min följdfråga om man kan få tag på en bumperbar/stödbåge/bärhandtag antingen i Uppsala eller någonstans nära stationen i Stockholm (kommer kanske att vara i Stockholm mycket kort tid och hinner inte så långt Glad).
    Närmsta ÅF är NK! och dom brukar ha inne men det ligger inte så där jätte nära. hur lång tid har du på sig i sthlm?
  • Noiis

Åsnans hjul har helt annan fästanordning än cameleon. men ja jo man borde kunna köpa hjulen vid sidan av. men det hjälper nog inte så mycket om man har en cameleon tyvärr

• Noiis
    Mammas Kalle skrev 2011-03-01 17:29:58 följande:
    Åsnan såklart vart fick ja apan ifrån lätt amningshjärna attans m fästen till hjulen...
    du är inte ensam med att kalla den apa

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21