• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

galojj skrev 2011-02-17 11:12:55 följande:
    Alltså den typen av mugghållare? eller pratar du om något helt annat?!
    Jag menar den typen av mugghållare
    De va hel hypat när jag började köra vagn, alla skulle bara ha dom. vet inte hur många jag har lyssnat på som sen har gnällt över att kaffet har skumpat ut och att tyget dragit åt sig de och därmed förstört både mobiltelefoner och bilnycklar. dessutom tycker jag inte att det är snyggt!
     Smaken är som baken  
    Jag skulle snarare rekomendera en riktig mugghållare och en sadlebag! dom väskorna är små och jag ska själv investera i en sån till min vagn.
    Annars så kör jag på en liten clutch från petunia! 
  • Noiis
    galojj skrev 2011-02-17 17:09:07 följande:
    Jahaja...där ser man! det var inget jag fick med:-S
    Kan man köpa bara fästen någonstans? Vore ju bra isåfall
    fästen ingår alltid när man köper den ny. men ja det går bra att köpa som reservdel med brukar kosta 35 kr. 
    NK, kidzshop och bonti brukar normalt ha dom hemma men alla ÅF ska kunna ta hem om dom inte har! 
  • Noiis
    galojj skrev 2011-02-17 18:06:03 följande:
    Hm..jaha!
    Jag fick bara med ett bee fäste och ett cameleonfäste:-S
    Hade ingen aning om att det var flera...men det var ju bra då, för då kan ju jag använda mugghållaren ändå ju
    Men, kostar dom 35kr/fäste eller är det 35kr för alla sammanlagt?
    st
  • Noiis
    Snoppan skrev 2011-02-17 23:25:22 följande:
    Med risk för att upprepa frågan någon annan redan har ställt.
    När kommer de nya färgerna på topseten ut? Någon? Solig
    har inte fått nåt datum. men under våren
  • Noiis

Näääh jag brukar aldrig skvallra med bilder och ord när jag får veta nåt nytt om bugaboo hihi

Klart att jag skvallrar om ingen hinner före. Min såkallade familj har svamp i öronen efter allt mitt barnvagns ältande. så ni är min familj när de gäller sånna saker  

• Noiis

Kidzshop har inte pallen. Pallen är inte från bugaboo så dom lär inte ta hem dom nu när dom bara passar gamla brädan. Familjetorget har sålt dom. Så testa ringa dom i första hand.

• Noiis

Kidzshop är kanon när de gäller bugaboo orginaldelar. Men tiny tot har dom aldrig haft inte ens när dom va som mest poppis. Så därför har jag jätte svårt att se vad som skulle motivera att köpa in dom.nu men behöver man ex. Frog suflett så skulle jag säga kidz Jag vet inte om familjetorget säljer tiny tot längre. Men dom har gjort

• Noiis
    hjärtan81 skrev 2011-02-26 09:13:28 följande:
    Hur va det med att tvätta sittdelsbasen? Kunde man tvätta den också i tvättmaskinen trotts att den har spännen och att den har ryggstöd av något material? Tror jag läste här tidigare nån som hade tvättat och sen blivit knas med just ryggdelen? Basen är i denim.
    ja ta ut sittplattan och skumgummit. tvätta på 30 grader utan sköljmedel!
  • Noiis

jag har tvättat massor med sittbaser och de har aldrig hänt nåt konstigt med dom. om denimbasen är otvättad så kan den va svår att få på så sätt gärna dit den när den fortfarande är fuktig. tänk oxå på att stänga alla kardborrband och alla fästen.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21