• Noiis

Bugaboo-tråd nr 21

Sjukhus Mamman skrev 2011-02-10 00:25:27 följande:
    Ja det ska det vara. vagnen ska man kunna fälla ihop utan att sittdelen/liggdelen är på. när man sätter på sitt/liggdel så låser sig chassit. ja de kan glappa lite.
    det jag menar är alltså, när sittdelen tas av så tar man av spärren till chassit. och vagnen går då att fälla ihop!
  • Noiis

Bläää i dag e jag bitter, men helt seriöst! bildtråden är till för bilder och inte en massa snack! jag tar bort den från mina favoriter och därmed kommer jag inte heller lägga in bilder där. 
    för de e duktigt störande! Demon 

• Noiis
    Fröken Småland skrev 2011-02-14 18:20:30 följande:
    Ooops,PMS-varning på sjukhusmamman . Men jag håller med, bildtråden är till för just bilder och inte en massa snack. Jag tycker inte att man skall vara rädd att lägga bilder både här i tråden OCH i bildtråden så kan man snacka här och använda bildtråden som ett arkiv för inspiration och tips
    iiih de där sved haha!Kyss
    Nä men jag tycker verkligen att det är helt hysteriskt störande! och de kliar i fingrarna att anmäla alla snackinlägg men vet att de kommer resultera i att tråden stängs å de e ju inte kul de heller. därför ska jag hålla mig borta så de inte sker
    bättre vore de ju om folk kunde skriva i varandras gästbok istället när man vill en person nåt specifik eller skriva här.
     men men.... JA JAG ÄR BITTER Tungan ute
  • Noiis
    MammaTillGuldklimpar skrev 2011-02-14 20:10:28 följande:
    Har en bee o är helnöjd.. Har dock hört att den skulle vara ostabil o lätt tippa om man sätter på en rullbräda. Vill gärna ha kvar been till nästa barn som kommer i juni o tänkte då ha en rullbräda på till min då nästan 3åring.. Tror ni den lättare tippar?
    oj de har jag aldrig tidigare hört :-s
  • Noiis
    Isbit skrev 2011-02-14 21:26:07 följande:
    Jag funderar lite på den här www.blocket.se/vasternorrland/Bugaboo__08_319...
    Men det står att bågen saknas. Är det en sån modell där bågen inte finns eller går den att köpa till?
    Är den dyr?
    Jag tycker att det är ett riktigt fynd! Så länge chassit inte e helt trasigt för de står att de e lite rangligt. så jag skulle kolla på de först!
    bågen går att köpa vid sidan av för 220-280 kr nånting sånt. 
  • Noiis
    Ellabay skrev 2011-02-14 22:04:48 följande:
    känner mig lite träffad. Var det min efterlysningsfråga om pimpad gecko som var droppen?
    Ska jag fråga här istället?
    Det gäller alla som skriver i tråden utan att ha en bild med i inlägget! (och då egen bild)

• Noiis
    jean1 skrev 2011-02-15 20:27:38 följande:
    Jag svarar direkt JA. Vi hade en röd suflett i canvas från juni-aug skulle jag gissa, och trots att jag alltid la en filt över sufletten om vi parkerade i solen så har den blivit blekt bara av promenaderna =/. Kanske är den röda extra känslig, vad vet jag..

ingen av mina har någonsin blivit blekta och jag har haft alla färger förutom svart! 
  • Noiis
    thisissarah skrev 2011-02-15 20:57:46 följande:
    Jag har en svart så den lär väl bli blekt direkt...
    ja om du förvarar den i solen  
    faktum e att under dom åren jag har haft bugaboo och hängt här inne så tycker jag att de e få som fått solblekta saker, värre e de om man tittar på andra vagnsmärken.
    sen beror ju allt på hur gammalt sakerna e och hur dom förvarats. förvarar man en vagn på en solig balkong eller altan så kommer den bli blekt. ställer man in den eller skyddar den från solen så gott de går så borde de inte vara några problem.
    Jag kan inte säga att jag vart så solsnäll mot mina vagnar. dom har hängt med på stranden, ut på landet med i båten osv. men har ändå inte blivit det minsta blekta.  
  • Noiis
    Liten Mjau skrev 2011-02-15 21:41:37 följande:
    Kan inte hjälpa att jag stör mig på folk som säljer saker på blocket och tradera och inte kan stava rätt. Det heter inte Camelion.
    Tungan ute
    hihi eller cameleone haha låter som en pizza
    bugaboo finns de oxå en himlans massa stavningar på
    bogabuu buggabo byggaboo osv. känns som ren misshandel faktiskt  
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21