• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Johanna200: Skulle gärna göra det men jag kan inte riktigt motivera köpet då jag har en 1 1/2 åring och ska inte ha fler barn på 2-3 år. Surt men så är det, kanske blir en till nästa bebbe

• AnPa
    Surkatt skrev 2011-08-02 21:07:51 följande:
    På frogen jag köpte nu satt det till och med krokar, jag misstänker att de är bugaboos egna... Varför skulle de dessutom göra krokar omman inte får använda dem?  

Men till greates news... jag har precis tjingat och betalat ett denim 007 topset på blocket! Tycker det var så mycket finare än 107 som jag har... (Nej, Anpa, jag ska inte härma dig i allt du äger och har.. )

Hoppas jag inte blir lurat. Det sista jag köpte på blocket var ett tarsigt akvarium. Jag är så naiv ibland... Tar för givet att folk säljer saker som är hela, annars säger man det... Men men. Man lär så länge man lever!

Heja dig! Haha jag äger det inte ens, basen och toppen tillhör Tant Pruselius Hjärta
  • AnPa
    annat82 skrev 2011-08-02 21:19:42 följande:
    Fast så finns ju inte krokarna att köpa längre heller

Gillar 007 mycket mer än 107 så tror du blir nöjd om det är i bra skick. Själv letar jag uppenbarligen bara efter sånt som ingen vill sälja just nu :-/
    sofiia87 skrev 2011-08-02 20:20:11 följande:
    Såg den här tråden, så måste bara passa på att fråga. Hänger ni skötväskan på handtaget på er bugaboo?
    Stod att man inte skulle hänga väskan där. Men en lätt borde väll vara ok?

Vad letar du efter?
  • AnPa
    Joddan skrev 2011-08-02 22:24:42 följande:
    Har ni blivit förkylda på kvällskvisten? Drömmer
    Jag tror att jag känner nån med två överblivna frogkrokar.. OskyldigHihi tack!!! Så nöjd! Alla vände huvudet efter min vagn idag i sickla på premiärturen *gillar uppmärksamhet*
    Skaffa ett tvillingpar så kan du använda den lääänge!Kyss 

Har Joddan någon insider-info på hur man får twins?

Klart folk vänder på sig, den är ju fantastisk! (har smygfotat 4 st so far... *väntar på männen i de vita rockarna*)  
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-02 22:55:40 följande:
    Hahaha, mina barn får äta kex och dricka saft i vagnen - samtidigt! *chockar tråden*

Det är ju så lätt att tvätta, då har man dessutom en ursäkt att byta färg Kyss

Förvånad Funderar på om frk s är spritt språngande galen! FlörtKyss
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21