Bugaboo-tråd nr 21
Den här vore ju fantastisk OM bugaboo skulle tillverka:

Den här vore ju fantastisk OM bugaboo skulle tillverka:

Bohus: du får höra med bugaboo om de är villiga att sälja dörrarna
kanske kan vara ngt för lekstugan?! ![]()
Anna82: Finns ett rosa i fleece på blocket, ska kolla om jag hittar annonsen! Jag köpte ett blått topset av den säljaren som är på väg hem till mig, himla trevlig och smidig ![]()
Här: mobil.blocket.se/lulea/Topset___sommarsuflett_till_Bugaboo_Cameleon_35152818.htm&w=3 inte min annons såklart!
Mini75: är det en frog du har? Köp panduros textilfärg och färga det svarta, funkar toppen! Jag är väldigt partisk och älskar offwhite., har aldrig fått en fläck som inte gått bort med lite galltvål och tvätt. Personligen så gillar jag sand som bas men inte som top, förrutom till brun bas (där offwhite är ännu snyggare). Du har inte funderat på ngt färgglatt? Röd, klarblå, rosa osv?
Bohus dynor är bäst! *partisk* De är med skumgummi, 2 cm skulle jag gissa på ![]()
Bohus: Jag tycker att de passar bra i frog/cameleon, kanske att de skulle vara lite längre. Har du sett de nya bugaboo-dynorna? De trär man över ryggstödet och så har de resårband för att kunna fästa dynan i de svarta plupparna som man fäster suffletten i. Thj la upp bilder för några dagar sen, finns också på kidzshop hemsida ![]()