-
Sweetheartno1 skrev 2011-08-04 22:54:11 följande:Usch det har ju blivit fula repor på mitt svarta chassi från parasoll fästet ! :(
Det satt inte något skit emellan? Jag skulle reklamera om det inte var någon skit mellan fäste och chassi.
-
TinkyWinky: Jag har inte börjat använda åkpåse förns i slutet av sept typ. Hade den klarblåa åkpåsen i min cam (båda sålda), färgen är samma men eftersom att det är olika tyg så blir den ju inte exakt likadan.
-
Reflexerna är inte orginal då reflexer är en färskvara och bugaboo har inte satt på några för att man inte kan garantera hur se "lyser" om ett par år eller två utan rekomendationen har varit att man använder egna som man byter ut. Så Surkatt, du borde kunna pilla bort dem

-
"om ett par år eller 2..." hahaha! Ungefär som när pizzerian säger "en kvart, 15 minuter" när man frågar när det är klart. Nej nu går jag och lägger mig

-
Puman: då har nog föregående ägare satt dit dem?
-
Joddan: du som aldrig skulle sälja beet
Bee är fantastisk men inte så mångsidig som frog tycker jag. Känns lite överflödigt här hemm med frog, bee plus och UJ.
-
*Hemma
-
Murresnurre: skulle väl säga att framhjulen är det som slits mest! Men å andra sidan kan du få en vagn från 07 för 3500-4000:- och nya framhjul kostar 700:- medan en vagn från 09-10 går på 6000-8000:- och då kanske framhjulen måste bytas om ett par, 3 år. Många säljer ju vagnar från 08 tex med nytt chassi men då ska det vara värt de pengarna (ett nytt chassi kostar 2500:- ). Personligen så skulle jag välja en vagn med vingmuttrar på chassit (typ 07-08) för en billigare peng som går att byta sufflett på mm utan att bli ruinerad! Sen gillar jag att inte ha sprillans ny vagn (har haft en ny CAM och swift) och jag blir galen av tanken att de ska gå sönder och bli repiga. En vagn som har lite repor är trevligare att använda helt enkelt

-
annat82 skrev 2011-08-12 07:33:04 följande:Jag tänkte köra med åkpåse i vinter. Har inte använt buggan med liggdel innan. Tänkte iaf prova originalåkpåsen först. Det ska finnas ett sätt att rulla den så att den passar bra i liggdelen också, men här vet andra bättre än jag.
så nån av dem kan säkert förklara
Jag kan försöka förklara så som jag fått det förklarat för mig (har dock inte använt åkpoåse i liggdelen).Man viker liksom över ryggdelen (bakstycket) på åkpåsen bakåt så att det blir som en kudde. Ska försöka fota!
brb!
-
Åkpåsen som den är:

Vikt bakåt i ryggen, blir som en kudde. Man får liksom trycka in bakstycket lite i hålrummet som blir, så att det blir en kudde. Värdelös på att förklara just nu känner jag *trött*
Tadaaaa:
Kudden ser väldigt hög ut, men det är den inte. Max som en bebiskudde skulle jag vilja säga