• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

annat82 skrev 2011-08-12 08:10:31 följande:
    AnPa: Jag har fått nån förklaring med att rulla övre delen, men kommer inte ihåg exakt. Om inte annat borde ju det där funka
    Är lite avis på din CB-åkpåse bara

Tycker den blir så tjock då till en liten bebbe. Men det funkar säkert också!

Hehe, jag älskar de! Den passar till så mycket och man blir så glad av den (avis på ditt svarta chassi, din klarblå bas och din gula PF-åkpåse! Sådetså!) suktar lite mer:

I beet:

I frogen:   

• AnPa

Surkatt: Jag hoppas det *s* var på 18 mån kontroll igår och han är 86 cm och väger 12 kilo. Han får plats nu med marginal så han borde få plats! Du borde kunna ha en bb åkpåse till din V den här och nästa vinter, om inte annat så får du sälja Jag tycker att de gamla åkpåsarna är bra (har iofs inte testat de nya) men V var aldrig kall även om det var 15 minus, hade vintetoverall och fleecefilt då

• AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-12 08:53:31 följande:
    Hmmmm, kan ni se de bilderna? Jag tror att bilderna möjligen är skyddade och att bara jag kan se dem. Men berätta hur man gör med Macen så skall jag klistra in bild här i tråden

Jag ser inga Obestämd 
  • AnPa
    AnPa skrev 2011-08-12 08:55:53 följande:
    Surkatt: Jag hoppas det *s* var på 18 mån kontroll igår och han är 86 cm och väger 12 kilo. Han får plats nu med marginal så han borde få plats! Du borde kunna ha en bb åkpåse till din V den här och nästa vinter, om inte annat så får du sälja Jag tycker att de gamla åkpåsarna är bra (har iofs inte testat de nya) men V var aldrig kall även om det var 15 minus, hade vintetoverall och fleecefilt då
    Med andra ord så kan du köpa en beg åkpåse av den gamla modellen och sälja för samma pris om din V skulle hinna växa ur den Jag köpte en ny förra hösten när de sålde ut de gamla modellerna för 500:- och sålde för 550:- i våras Din stora tjej var väl rätt lång va?
  • AnPa
    Fröken Småland skrev 2011-08-12 09:25:01 följande:
    Det var väldigt bra, för det var en hel sida med en massa bilder som jag INTE hade tänkt lägga i en öppen tråd
    Men om du flyttar bilden till bugaboo-albumet då? Om du går in i albumet som inte ska synas, så står det flytta under bilden
  • AnPa

Fröken Småland skrev 2011-08-12 09:37:44 följande:
    Jag har har sagt det förut och jag säger det igen: du är inte bara snygg utan smart också

Nu har jag flyttat bilder till Bugabookategorin, och framför allt så har jag ändrat till allmän åtkomst på dem. Någon kanske vill klistra in här i tråden? 
    Du är för snäll småland!

Menade du den här bilden:

• AnPa
    sasty skrev 2011-08-12 09:47:33 följande:
    Hej hej !! Jag har här hemma en helt ny mörkblå fleecesuflett, till sittdel och liggdel som jag vill sälja. Den passar cameleon. Den är aldrig använd, tycker inte den passar färgmässigt till vår vagn bara! Är du sugen så maila mig :)

Man får inte annonsera i trådarna! Lägg upp en annons i köp&sälj, facebook-grupparna, på blocket eller tradera istället.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21