Bugaboo-tråd nr 21
Silvriga var ett topset, Neiman Marcus. Marc Jacobs är denna: minihipster.com/wp-content/uploads/2009/05/bugaboo_marc_jacobs_photo.jpg Såå snygg!
Silvriga var ett topset, Neiman Marcus. Marc Jacobs är denna: minihipster.com/wp-content/uploads/2009/05/bugaboo_marc_jacobs_photo.jpg Såå snygg!
Surkatt: Man måste ha minst 2 baser *vet* En lite mer färgglad kanske? Röd är ju himla fint
Svart åkpåse tycker jag att man kan ha ändå, men sufflett nja. Men brun bas, offwhite top och åkpåse? Helröd vagn med svart åkpåse kan ju vara himla fint
Vad gillar du för färger?
TRÅDEN ÄR EJ TILL FÖR ANNONSERING AV SAKER MAN VILL SÄLJA/BYTA BORT! SÄLJ/BYTES-SIDA FINNS PÅ FACEBOOK OCH ANNARS HÄNVISAR VI TILL KÖP&SÄLJ HÄR PÅ FAMILJELIV, BLOCKET ELLER TRADERA. TRÅDEN KAN STÄNGAS PGA ANNONSERING, ÄR ALLA MED??!!
Surkatt: beror på hur snabbt man vill bli av med något ![]()
Prus: Haha ja man ska akta sig för mitt humör idag (och igår och i förrigår...)! Dig skulle jag väl aldrig slänga ut från någonting
Men fick ju änligen få ut lite aggresivitet
Förstår inte vad som är SÅ svårt att förstå ![]()
Prus: Räkna med det!
Men (OT) du var väl busy imorgon så du slipper mitt hemska humör iaf 1 dag den här veckan ![]()
Modig skulle jag säga Surkatt!
Självklart kan plattan få bo i min bugaboo-garderob ett tag (klädkammaren som sambon svär över att inte kunna komma in i och hämta skjortor). ![]()
*generad över Prus uttalande* Tyvärr så är beeplattan mindre än camvarukorgens platta, kollade nyss. Orkar inte leta fram en frog-varukorg men skulle gissa på att de delar ungefär samma storlek. Men jag hänger inte riktigt med, plattan går ju att ta ur CAM-varukorgen, då kan man ju använda samma till flera?
*räcker upp handen på att vara känslomongo efter att ha fått barn*
Hellre brun än grå! Hellre vilken färg som helst än grå
Marin matchar ju nästan till allt och även sand
men om valet står mellan brun och grå: Ta brun!