• AnPa

Bugaboo-tråd nr 21

Fler som tycker att det går trögt på beg marknaden just nu? Att sälja alltså. Har haft min bee plus ute i en vecka nu men det händer liksom inget. Mail med intresse och sen något skambud men ingen som vill titta eller så Undrar om folk har tomt i plånboken efter sommaren eller om bee är svårsåldern kanske?

• AnPa
    linaloo skrev 2011-09-18 20:46:28 följande:
    Frågar igen.. 
    Går det att färga en jättesolblekt brun canvassufflett? eller ska jag sprätta o försöka att göra en egen hemmasydd?  

Beror väl på vilken färg du tänkt färga den till? Panduro har svampa-på-färger som heter typ palette, prova! Om det inte skulle gå så kan du ju sprätta? Exakt samma bruna nyans kanske inte finns men det kanske blir jättebra
  • AnPa
    linaloo skrev 2011-09-18 22:00:21 följande:
    AnPa: Tack! Har kollat lite på de färgerna. Verkar dock bara vara svart som finns som täckande. Brun fanns bara för ljusa tyger. 

Ingen som vet om det finns nån färg som man kan färga med m h a tvättmaskinen?

Jag färgade orange för ljusa tyger och det täckte bra Prova, worst case senario är väl att den inte blir bra och du kan sprätta och sy?
  • AnPa
    spigg skrev 2011-09-18 21:58:25 följande:
    Puh! Jag är inte så förtjust i denim, Donkeyn i den där Ocean-edition hade däremot känts väldigt jobbigt att se men inte äga! :D
    Ocean är min hemliga dröm Klämde på donkeyn häromdagen i barnbutiken btw så det är inte lika bråttom att stilla abstinensen med att känna på din, även om jag gärna gör det Jag gillar den, nästan så mkt att jag skulle kunna tänka mig en som singel till nästa barn Men då har de funnits i 3-4 år och då borde de gå att få tag i till ett ok pris. Men tänk en donkey med svart chassi, mums!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21