Bugaboo-tråd nr 21
Kittel: Det ska vara så, är en del av fjädingen! Hänger man en skötväska på handtaget så försvinner det
Grattis till en fantastisk vagn ![]()
Kittel: Det ska vara så, är en del av fjädingen! Hänger man en skötväska på handtaget så försvinner det
Grattis till en fantastisk vagn ![]()
*väntar med spänning på att få se Asereht's frogklädsel imorgon* ![]()
Men det blir ju lite tjatigt! Haha! Man läser samma fråga och samma svar och till slut svarar man likadant ![]()
Sweetheartno1: Paul Frank åkpåsarna är av den äldre modellen så de är tunnare ![]()
Jag gillar också de gamla åkpåsarna! Hade en förra vintern som räckte gott och väl värmemässigt
Och ja, paul Frank är underbara *kär i min CB*
Jag har lagt upp en bild i bildtråden några sidor bak på en orange bas med rosa sommarsuffla! Love it!
Älsklingen: beror på vad du har för bas tycker jag! Brun/sand till grå bas är gräsligt tex tycker jag ![]()
Frog, Bee och donkey har svart bas och cameleon ldt all black ![]()
Älsklingen: Många skriver att deras bas är svart i annonser trots att den är grå. Cameleon bas finns i sand, röd, marinblå, orange, grå och brun
Finns också limited editions i svart (all black), offwhite (all white, har dock svart varukorg), denim (har funnits 3 olika, 007=mörk marinblå denim, RED=svart chassi och svart denim och 107=gråblå denim). De som säljs nya i butik nu är all black och denim 107, de andra finns bara på beg marknaden. Tror att jag fick med alla nu? Förrutom väldigt begränsade editions som Mark Jacobs, Gwen Stefani och den fula vita saken som visades i tråden härom dagen.
Frk. S: juste ja! *trött*