• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius
    Snoppan skrev 2010-11-07 12:15:18 följande:
    Mollan: kronan sulky är ju fina och är inte alls tunga :)
    dem tippar läskigt lätt tycker jag! Men annars välldigt snygga
  • Snoppan

Pruselius: jaha, det har jag inte märkt :/

• Miniigirl

Nu kommer jag nog med en ganska dum fråga i en bugabootråd...MEN, såhär är det! Vi köpte oss en cameleon nyligen, med en ståbräda till...och jag är så missnöjd med hur svårt det är att köra vagnen när man har ståbrädan på(kanske för att jag varit bortskämt det en syskonvagn)
    Är det någon här som har ett bra tips på en vagn som är smidigare med ståbräda?

• Stargirl
    Miniigirl skrev 2010-11-08 18:53:28 följande:
    Nu kommer jag nog med en ganska dum fråga i en bugabootråd...MEN, såhär är det! Vi köpte oss en cameleon nyligen, med en ståbräda till...och jag är så missnöjd med hur svårt det är att köra vagnen när man har ståbrädan på(kanske för att jag varit bortskämt det en syskonvagn)
    Vagnar med ståbräda är alltid lite knepiga om jag ska vara ärlig.
  • Miniigirl
    Stargirl skrev 2010-11-08 18:59:04 följande:
    Vagnar med ståbräda är alltid lite knepiga om jag ska vara ärlig.
    Det var det svaret jag var lite rädd för:-S
  • modestyclara
    Miniigirl skrev 2010-11-08 18:53:28 följande:
    jag tycker att buggan är den smidigaste vagnen jag kört med ståbräda...har dock bara provat brio panasarvagn och uj med ståbräda också
  • Joddan

Jag vill ha den röda paulfrank åkpåsen.... HITTAR INGENSTANS!!!! Fanns en annaons men såldes bara med vagn Buhuhuhuh... Någon som vet fall man kan hitta dem någonstans!?!?!?

Silas 2009-03-03 Syskon 2011-04-12 minigard.blogspot.se
  • Miniigirl
    modestyclara skrev 2010-11-08 19:28:04 följande:
    jag tycker att buggan är den smidigaste vagnen jag kört med ståbräda...har dock bara provat brio panasarvagn och uj med ståbräda också
    Jasså?! hm, ja...kanske är så:-P
    Fast, jag är lite halvt missnöjd med några andra bitar oxå, så jag tror nog jag måste ta och skaffa mig en annan vagn ändå:-S
    Trist, för jag tycker verkligen om vagnen SÅ mycket!!! Men, känns dumt att ha en vagn bara för utseendets skull:-P
  • sara sthlm

Har en bugaboo cameleon som jag använt till första barnet. Nu är nr 2 på gång och vi har köpt en syskonvagn. Där jag tänkte att det kunde ligga en mjuklift eftersom man kan fälla sittdelen i syskonvagnen till fullt liggläge. Nu till min fråga: ngn som vet om det finns mjukliftar som får plats i camelon? Tänkte att om vi ändå ska köpa en till syskonvagnen så skulle det ju vara smidigt om den gick ner i bugaboon också som är den  vagn som ändå kommer användas mest. (Har ca 20 meter till förskolan... )

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21