• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Miniigirl
    Flerbarnstokan skrev 2010-11-07 17:52:53 följande:
    ngn som vet var jag kan få tag på en ny/nästan ny varukorg i denim??? Min varukorg har gått sönder, mittt fel. Missade en på tradera och de finns väl inte kvar på ngn shop? Hoppas ngn har ngt tips...
    tror att någon här på fls köp och säljsida säljer en sådan:)
  • Flerbarnstokan
    Miniigirl skrev 2010-11-07 17:56:10 följande:
    tror att någon här på fls köp och säljsida säljer en sådan:)
    oh, tack! Där hade jag ju inte ens tänkt på att titta!
  • mollan nu
    Stargirl skrev 2010-11-07 11:45:04 följande:
    Då måste du ha den gamla Bee? Den nya har ett sittläge som är rakare.
    japp, en gammal bee har vi. Den är en av de första modellerna tror jag, med vingar som var lite större än de som kom senare. De har jag sprättat bort så man får plats med ett barn i vagnen och itne bara en bebis
    Synd att been ligger på vinden och skrotar nu, den är jättelitet använd då den bara varit i båten förutom en sväng hemma när camen pajade. Kanske skulle få tummen ur och sälja, men det bär emot.
    ♥♥ Alma 060809 ♥♥ ♥♥August 091030♥♥
  • modestyclara
    LiTe08 skrev 2010-11-07 19:51:27 följande:

Hej. Vilken ståbräda passar bäst till bugaboo cameleon???

bugaboos egna! det finns en ny och en gammal version...den nya har fördelen att den är lättare att sätta på och ta av...
  • Snoppan

GAH! jag blir galen.. Behöver en ny varukorg till Buggan.. Hittade 2 annonser på blocket som säljer.. INGEN av dom svarar.. !"#¤%&/(

• Emindith

Kikar in här hos proffsen och hoppas på att få bra svar!

Hur mycket bättre är den nya Bugga-ståbrädan än den gamla? Är det vettigt att betala 880 för nya modellen (en ny), jämfört med typ hälften som man kan köpa den äldre (begagnad) för? Är det värt dubbla priset liksom?

• modestyclara
    Emindith skrev 2010-11-07 22:11:02 följande:

Hur mycket bättre är den nya Bugga-ståbrädan än den gamla? Är det vettigt att betala 880 för nya modellen (en ny), jämfört med typ hälften som man kan köpa den äldre (begagnad) för? Är det värt dubbla priset liksom?
    det beror på om du har tänkt att ha brädan på jämt eller om du vill kunna klicka av den ofta... den gamla kan du inte ta av samtidigt som du har barn i vagnen...
  • Liten Mjau
    Emindith skrev 2010-11-07 22:11:02 följande:

undrar samma.

När kom den nya ståbrädan?
  • Emindith
    modestyclara skrev 2010-11-07 22:14:34 följande:
    det beror på om du har tänkt att ha brädan på jämt eller om du vill kunna klicka av den ofta... den gamla kan du inte ta av samtidigt som du har barn i vagnen...
    Tack för svar!

Ja, det vet  man väl inte förrän man redan har köpt en? Å suck.

Men den gamla går att fälla upp på något smidigt sätt så att den är ur vägen när man inte vill använda den i alla fall, eller?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21