• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Explora

Jag undrar om en varukorg från en Frog passar på en Cameleon?

(¯`°?.¸ ღ♥Mamma till världens finaste Rasmus 010816 & Theo 090430 (¯`°?.¸ ღ♥
  • Ami755

Om det är nån som vill ha fleece topptyg har  BEBA.se några kvar till bra pris

• Honey1982

Har ni bytt till vinterhjulen ännu? Hur mycket snö ska det vara för att det är nödvändigt?

♥ Adam 060123 ♥ Amelia 100907 ♥
  • danosani
    Honey1982 skrev 2010-11-09 10:59:49 följande:
    Har ni bytt till vinterhjulen ännu? Hur mycket snö ska det vara för att det är nödvändigt?
    Jag använde aldrig mina vinterhjul (2008), det gick bra att putta på ändå.
    Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • Bellbox

oj oj... på promenad möter jag en Bugaboo Cameleon med de FULASTE klister-reflexer jag någonsin sett
    *stackars Bugga*
    man skulle ju kunna tro att man skulle kunna placera dem lite snyggt eller att det var snygga mönster men *icke*

Tror inte de uppskattade sin lilla fd skönhet riktigt Drömmer

(och nej; jag vet att "smaken är som baken" men detta kan inte ha handlat om smak utan enbart om att synas i svarta natten eller nåt)

(¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Mumsi

Bor i Stockholm och satte på vinterhjulen idag, tycker inte att den blev svårkörd. Jag lyfter inte handtaget neråt för att svänga utan lyfter lite uppåt och svänger på vinterhjulen om det behövs annars glider vagnen bra i det här slasket. 

• Fröken Småland
    Bellbox skrev 2010-11-09 15:09:48 följande:
    detta kan inte ha handlat om smak utan enbart om att synas i svarta natten eller nåt)
    Ja Gud vilket pucko som vill synas i mörkret! Förvånad Drömmer
  • Bellbox
    Fröken Småland skrev 2010-11-09 16:03:02 följande:
    Ja Gud vilket pucko som vill synas i mörkret! Förvånad Drömmer
    men du kanske kan hålla med om att det finns helt ok och helt konstiga sätt att placera reflexer & val av reflexer?
    Allt kan gå till en överdrift Oskyldig det fanns inte en ledig yta på vagnen som inte var täckt av antingen trianglar, runda eller fyrkantiga klisterreflexer i diverse färger... nu snackar vi HELA chassit t.o.m all ledig yta på handtagets sidor och ner...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • annat82
    Bellbox skrev 2010-11-09 16:06:48 följande:
    men du kanske kan hålla med om att det finns helt ok och helt konstiga sätt att placera reflexer & val av reflexer?
    Allt kan gå till en överdrift Oskyldig det fanns inte en ledig yta på vagnen som inte var täckt av antingen trianglar, runda eller fyrkantiga klisterreflexer i diverse färger... nu snackar vi HELA chassit t.o.m all ledig yta på handtagets sidor och ner...
    Jag har också sett en sån bugga, inte särskilt snygg De kanske skulle sy alla tygdelar i reflextyg eller måla chassit i självlysande färg Så syns den iaf i mörkret
  • Fröken Småland
    Bellbox skrev 2010-11-09 16:06:48 följande:
    Haha, jag håller med dig. Det var bara din formulering som var så kul
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21