• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Stargirl
    BeautifulFlower skrev 2010-11-10 19:02:37 följande:
    hur mycket kan man få för en Cameleon från -08?
     Inga fel på den alls, aldrig bytt chassi på den.
    Då ingår en rosa åkpåse,brunt toppsett, rosa+svart fleece toppsett och en tunnare svart åkpåse för våren, samt regnskydd och myggnät då..

Jag skulle vilja begära 6000 iaf.. är det för mycket tror ni?
    Jag tror absolut du kan få 6000.
  • MissEllie

Hej,

Hur bäddar ni i liggdelen i vagnen nu? Har en Cameleon och en två månaders lite tjej. Tycker det är svårt i snålblåsten, slasken och det tråkiga vädret att veta hur man ska göra. Några tips och hur gör ni andra? 

Såg förövrigt en vidrigt ful Cameleon idag på ICA. En tjej som hade sytt ett eget toppsett och gjort en egen varukorg i tyg. Allt i en konstig blå färg...Såg dessutom väldigt ostabilt ut  

• MiaEd

Det är iaf ett lufthjul.. För man ska fylla det med luft..

• Noiis

är de bara jag som tycker att bugaboo bee denim 107 e galet snygg???? men undra om den verkligen blir så dyr som typ 8000? om man omvandlar vad den kommer kosta i aussi så blir de typ 8000 sek *ogillar*

• Stargirl
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-10 21:33:04 följande:
    är de bara jag som tycker att bugaboo bee denim 107 e galet snygg???? men undra om den verkligen blir så dyr som typ 8000? om man omvandlar vad den kommer kosta i aussi så blir de typ 8000 sek *ogillar*
    Nej, så dyr blir den inte i sverige.
    Men lite dyrare än vanlig Bee. Den är sjukt snygg iom att sitsen också är i Denim.
  • Noiis
    Stargirl skrev 2010-11-10 21:35:03 följande:
    Nej, så dyr blir den inte i sverige.
    Men lite dyrare än vanlig Bee. Den är sjukt snygg iom att sitsen också är i Denim.
    ja verkligen, kommer man kunna köpa delarna separat tro??? inte va?
  • ami
    MissEllie skrev 2010-11-10 19:51:47 följande:
    Hej,

Hur bäddar ni i liggdelen i vagnen nu? Har en Cameleon och en två månaders lite tjej. Tycker det är svårt i snålblåsten, slasken och det tråkiga vädret att veta hur man ska göra. Några tips och hur gör ni andra? 

Såg förövrigt en vidrigt ful Cameleon idag på ICA. En tjej som hade sytt ett eget toppsett och gjort en egen varukorg i tyg. Allt i en konstig blå färg...Såg dessutom väldigt ostabilt ut  
    Jag hade Lodger Bunker åkpåse i liggdelen som jag tyckte blev jättemysigt för bebben. Ett extra plus tycker jag är att den passar bra i sittdelen med så småningom.
  • ami

Nån som kan påminna mig vad SkipHops lilla väska heter som man kan ha på kortänden på liggdelen??
    Borde funka på sittdelen också väl? Tänkte när man har ståbräda på, för att slippa stor skötväska som blir i vägen då.

• Noiis
    ami skrev 2010-11-11 00:27:14 följande:
    Nån som kan påminna mig vad SkipHops lilla väska heter som man kan ha på kortänden på liggdelen??
    Borde funka på sittdelen också väl? Tänkte när man har ståbräda på, för att slippa stor skötväska som blir i vägen då.
    skip hop saddlebag? om de e den du menar
  • ami
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-11 00:40:05 följande:
    skip hop saddlebag? om de e den du menar
    Tack!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21