• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Mammas Kalle

Såg att de har ett bra erbjudande på den grå basen på Köpbarnvagn, har bara bra erfarenhet av denbutiken, väldigt hjälpsamma, så kan inte tro att det skulle vara nå konstigheter med erbjudandet î?
    Skulle helt klart ha slagit till!

• TinkyWinky
    Mammas Kalle skrev 2010-12-17 21:58:58 följande:
    Såg att de har ett bra erbjudande på den grå basen på Köpbarnvagn, har bara bra erfarenhet av denbutiken, väldigt hjälpsamma, så kan inte tro att det skulle vara nå konstigheter med erbjudandet 
    Skulle helt klart ha slagit till!
    ja jag funderar på den mörk grå basen o så beställa till paul frank setet där det ingår filt, suflett tyg o åkpåse,  men e kanske lite säker ännu, ska fortsätta fundera ;)
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • TinkyWinky
    TinkyWinky skrev 2010-12-17 22:21:37 följande:
    ja jag funderar på den mörk grå basen o så beställa till paul frank setet där det ingår filt, suflett tyg o åkpåse,  men e kanske lite säker ännu, ska fortsätta fundera ;)
    hmm men såg nu att det ej ingår tyg till sittdelen.. hmm då blir det ju helt plötsligt dyrare..
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • imsa

någon som har den nya bugaboo bag? i canvas eller läder? erfarenheter? hur sitter den på vagnen? tycker axelbandet är så brett...

behöver ny skötväska och tycker den är rätt snygg. men vill gärna ha lite input innan :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2010-12-18 02:19:15 följande:
    någon som har den nya bugaboo bag? i canvas eller läder? erfarenheter? hur sitter den på vagnen? tycker axelbandet är så brett...

behöver ny skötväska och tycker den är rätt snygg. men vill gärna ha lite input innan :)
    Jag har den både i canvas och läder och den sitter bra på vagnen, bandet är så brett att det liksom vilar mot handtaget och glider inte, särskilt eftersom det liksom är gummi på baksidan som stopp.
    Och dessutom är den suverän att ha över axeln, tvärsöver kroppen om man behöver båda hädena fria ( vilket man ofta behöver om man har barn och ingen vagn med sig )
    Jo just det!
  • Tullemi

Argh, tycker så illa om Universalåkpåsen. Den sitter apkasst i min Bee. Nån som vill köpa den svarta saken? Skrikandes

Milea 080217 Lucas 100202
  • imsa
    Kajsan skrev 2010-12-18 13:35:24 följande:
    Jag har den både i canvas och läder och den sitter bra på vagnen, bandet är så brett att det liksom vilar mot handtaget och glider inte, särskilt eftersom det liksom är gummi på baksidan som stopp.
    Och dessutom är den suverän att ha över axeln, tvärsöver kroppen om man behöver båda hädena fria ( vilket man ofta behöver om man har barn och ingen vagn med sig )
    fy sicket fusk med både canvas och läder ;) blir lite avis ;)

har du den stora i läder eller den som är samma size som canvas? vilka färger har du?
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2010-12-18 15:07:02 följande:
    fy sicket fusk med både canvas och läder ;) blir lite avis ;)

har du den stora i läder eller den som är samma size som canvas? vilka färger har du?
    Jag har den vita i läder och den svarta i canvas
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21