• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • imsa

Det är de två jag velar mellan. Men då jag eg inte är ett större fan av skötväskor så blir jag lite snål. Därför lutar det åt den svarta i canvas. Men hade velat ha en annan kontrastfärg ist för orange... Typ röd :)

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Kajsan
    imsa skrev 2010-12-18 19:08:40 följande:
    Det är de två jag velar mellan. Men då jag eg inte är ett större fan av skötväskor så blir jag lite snål. Därför lutar det åt den svarta i canvas. Men hade velat ha en annan kontrastfärg ist för orange... Typ röd :)
    Skulle jag välja en av dem så skulle jag ta den vita, den är ju lite skojig liksom
    Jo just det!
  • AckaDacka

Jag har den bruna i canvas och jag är inte alls nöjd. Väskan glider ner på handtaget hela tiden. Det är bra med utrymme i den, många fack och bra behållare. Men hade jag fått välja så hade jag satsat på en skip hop.

• Tant Pruselius

Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 10:21:47 följande:
    Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....
    Va? Demon
  • Kajsan
    Berätta! Hur?! Har du polisanmält?
    Jo just det!
  • Stargirl
    Nej men fy....är det sant.
  • thj
    Nej....så fruktansvärt!!
    Kram till dig och hoppas du har fel och att den kommer fram till dig!
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • MissR

Vad kostar et nytt orginal regnskydd till bugaboo cam?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21