• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Alisa

Det vete sjutton om jag skulle kunna se på en halvbra bild om en vagn var fejk även om vi haft våran i mer än två år...

• danosani

Jag hade nog inte sett (på annonsbilden) att det där var en fejk.. Tycker bara att varukorgen och liggdelslocket ser lite knepiga ut, men det kan ju bara vara för att den nyss är uppackad eller något. Att någon okunnig monterat den kanske.

Varför skulle plasten påvisa en kopia? *kört Bugga länge men aldrig haft lyxen att packa upp en ur kartong*

Nike Mathilda 080926 - BF 110416
  • Minmami

Vad tror ni om att slänga in BB "gamla" skötväska i tvättmaskin på handtvätt? Står att det går att tvätta i 30 grader. Men tänkte på torkningen sen. Locket går väl med att tvätta?

Nån som gjort det?

• Bellbox
    ÄrtaMärta skrev 2010-12-17 12:40:07 följande:
    Suck, har mailat babytrader ett viedeoklipp på oljudet på min vagn och den snutten är på 6 sekunder.
    De vill ha en längre så de kan säkerställa varifrån ljudet kommer.
    Ngn som vet hur stora filer man kan maila från hotmail?
    Det fanns andra här som fått maila över till just babytrader har jag för mig?!
    Du kan inte lägga upp det på youtube då på en tillfälligt användarnamn & ge dem länken?
    Hoppas det löser sig
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • stjernan

Den där fejkvagnen verkar vara borta nu på blocket eller så har de bytt bild?

Jag har sett en vagn där säljaren påstod att den var uttagen 09 men den hade det gamla chassit med skruvar som slutade tillverkas 07 så visst finns det oärliga människor som lurar de som är okunniga...

• Bellbox
    stjernan skrev 2010-12-17 16:11:53 följande:

Jag har sett en vagn där säljaren påstod att den var uttagen 09 men den hade det gamla chassit med skruvar som slutade tillverkas 07 så visst finns det oärliga människor som lurar de som är okunniga...
    Ja & värre är det nästan på UJ-sidan där det är supersvårt för ett otränat öga att veta om man köper en 07.a eller 09 t.ex... många som försöker göra sina vagnar "nyare" än de egentligen är Demon
    -dock inga kopior på marknaden vad jag vet ang just chassit där i alla fall...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • annat82
    stjernan skrev 2010-12-17 16:11:53 följande:

Annonsen finns kvar. Länken ovan funkar. Däremot är alla de egentagna bilderna bortplockade ur annonsen.
  • stjernan

Vilket gör det hela ännu mer skumt...

• TinkyWinky
    ngn som beställt vagnen från köp barnvagn.se ? Där kan man ju beställa först sittdelen o de o sen beställa topp tyget seprat, o sen när man köpt en bugaboo så får man både en bb bärsele o akta graco logico s på köpet. låter lite skumt tycker jag ?!

funderar att beställa där o isf med paul frank tyget, visst är dte ngn som har bild på det? har för mig jag har sett det men hittar dte ej i den senaste bildtråden..
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • Hannah74

Mäh, är jag helt förvirrad, kan inte hitta nån bugaboo alls på barnvagn.se

Vårt mirakel JOHN 080226, Vårt under LINA 090503 Länk i pres
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21