• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius

Sitter via iphonen nu, ska försöka sätta mig vid bärbara sen.... Ska bara! Jag inboxar dig piiip79.... Förhoppningsvis har jag fel och den kommer nu i början av veckan men mkt tyder tyvärr på att så ej blir fallet.... Tröttsamt med alla dessa oärliga människor!!!

• Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 18:58:27 följande:
    Sitter via iphonen nu, ska försöka sätta mig vid bärbara sen.... Ska bara! Jag inboxar dig piiip79.... Förhoppningsvis har jag fel och den kommer nu i början av veckan men mkt tyder tyvärr på att så ej blir fallet.... Tröttsamt med alla dessa oärliga människor!!!
    Prus: vad är det som får dig att tro att du blivit blåst?
  • stjernan

Har ni nånstans sett nya vinterhjul säljas för 750 kr?
    En snubbe som var intresserad av mina vinterhjul som är till salu påstod det och det låter ju som ett dåligt påhitt i försök att pruta...

• Kavat
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 10:21:47 följande:
    Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....
    Nej, det är inte sant! Fy fasen vad elaka människor det finns! Demon
  • Bellbox
    stjernan skrev 2010-12-19 20:04:33 följande:
    En snubbe som var intresserad av mina vinterhjul som är till salu påstod det och det låter ju som ett dåligt påhitt i försök att pruta...
    inte jag i alla fall... så säkert ett dåligt påhitt!
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Katjan

Stjernan- Dom kostar 930kr nu... Låt han köpa dom i butik för 750kr istället för dina.

• redfox
    stjernan skrev 2010-12-19 20:04:33 följande:
    Då tycker jag att du ska rekomendera honom att köpa dessa. Det lyser ju dålig prutningsteknik om det hela.
  • Katjan

Barnbutiken säljer Sufletter till gamla Bee för 200kr st... kanske finns ngn som behöver ha en eller två.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21