• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • TinkyWinky

har sett en hel del annonser idag som verkar underliga, lika felstavade ord i annonserna o de flesta e från stockholm..  verkar lite som samma person.. så det gäller nog man kolklar extra noga innan man köper vagn..

trist att folk ska luras.. blev sj lurad på en digital system kamera i somras o han är polisanmäld, är ca 500 personer i sverige han lurat.. hemskt o tyvärr får ja o de andra ej tillbaka våra pengar men det är fortfarande under utredning.. o man litar ju på personer med, jag fick ändå hans person nr . adress. hem o mobil nr o namn mm.. men han hade tagit ngn annans, så han blev anmäld av den riktiga personen med namnet för identitetsstöld..

det finns verkligen människor för allt :((

٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • slin
    Katjan skrev 2010-12-20 23:38:10 följande:
    Om man kikar på den orangea vagnen så ser den konstig ut. Avståndet mellan den runda vita plastknappen som man justerar sittläget med och de fyrkantiga vita knapparna nedanför är större än på min vagn här hemma...
    Hmm konstigt för den ser precis ut som min samma avstånd och allt och mitt chassi kommer direkt från bugaboo då jag var tvungen att reklamera det första. Fast den ena bilden är tagen med konstig vinkel och där ser det lite underligt ut.
    Har dock ingen anning om det är en fejk annons eller inte. Men den ser ut som min i allafall.
  • slin

Och föresten kom på att att ni som har blivit lurade viktigt att ni går samman för polisen kan bara begära ut vems ipadress det är om straffet för det mistänkta brottet översitger 2 års fängelse. I allafall var det så för mig så de kunde inte få de uppgifterna men det var ett tag sedan vet inte om de har ändrat det.

• Insomnie

Kollade lite på dom här annonserna ni länkar till... Vad betyder egentligen:
    "helt ny! (Försök bara att trycka lite, inte mer än 10 minuter)" ?

• fröken ida
    slin skrev 2010-12-21 03:35:10 följande:
    Och föresten kom på att att ni som har blivit lurade viktigt att ni går samman för polisen kan bara begära ut vems ipadress det är om straffet för det mistänkta brottet översitger 2 års fängelse. I allafall var det så för mig så de kunde inte få de uppgifterna men det var ett tag sedan vet inte om de har ändrat det.
    Du har tyvärr rätt. Det är det hela den där IPRED och FRA-debatten handlar. Om internetleverantörerna ska vara tvugna att lämna ut ip-nummer eller ej.

Är det någon här som vet om det funkar med en cam-åkpåse i en frog eller om man bör beställa en frog-åkpåse. Jag antar att det skiljer en del på storleken
  • HugoochVilma
    Joddan skrev 2010-12-20 12:33:20 följande:
    EmeliLundin

Jag älskar mina Hobos. Provat den med en ju ju be connect krokar? Sitter mycket bättre då!

Grattis till bebis!
    Hmm, jag har några krokar jag fick med då jag köpte vagnen (begagnat...) men fattar inte hur jag ska fästa väskan? Har du möjligen en bild på din?
    ~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • Asereht

fröken Ida - Camåkpåsen funkar perfekt i Frog. Jag har iofs aldrig haft någon frogpåse så jag vet inte om det är någon direkt skillnad. Det skiljer ju bara 5 cm på froggens och cammens ram så det är ingen jätteskillnad.

• Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-12-21 08:34:10 följande:
    fröken Ida - Camåkpåsen funkar perfekt i Frog. Jag har iofs aldrig haft någon frogpåse så jag vet inte om det är någon direkt skillnad. Det skiljer ju bara 5 cm på froggens och cammens ram så det är ingen jätteskillnad.
    Håller med. Har haft båda i min Frog och jag föredrar absolut Cameleons eller universal eftersom den går att fästa bakom ryggen med knappar. Frogens åkpåse är helt öppen upptill och det blir för mycket tyg om man skall fästa den under suffletten.
  • stjernan

Ja det är nåt skumt med annonserna på den orange- blåa och den svartröda med sommarsuffla. De är fotade på samma plats iaf. Stöldgods tror jag....

• Tant Pruselius
    stjernan skrev 2010-12-21 09:40:22 följande:
    Ja det är nåt skumt med annonserna på den orange- blåa och den svartröda med sommarsuffla. De är fotade på samma plats iaf. Stöldgods tror jag....
    ja helskumt......
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21