• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • annat82
    Bellbox skrev 2010-12-20 09:44:24 följande:
    Jag har en jättetuff sydd av Mamma på vift jag funderar på att sälja på tradera med avslut i mellandagarna... men den var ganska dyr att få uppsydd (möbeltyg i tufft mönster & fodrat med svart bävernylon så den är vindtät) så vet inte om Tradera i mellandagarna är bästa stället?
    Kanske Blocket? *svårt att veta*
    Man når ju fler köpare via Tradera känns det som....

-Har nyss sålt min Bugga *snyft* eftersom syskonvagnen bara används i stort sett + har en UJ singel jag fyndade till ett vrakpris (så kunde inte längre motivera för mannen att min fiiiina Bugga bara stod & glänste i hallen)

psssst: ska börja jobba på att köpa en Bee+ nästa höst men funderar på rätt taktik för mannen Drömmer
    Man kan ju alltid testa nån gång med ganska högt utrop på tradera, kostar ju inte så mycket om man inte får den såld. Tycker det verkar gå lättare där än blocket.
    Har bara 2 som jag sytt själv, först lite så där då jag itne orkade testa passformen innan jag färdigställde mönstret utan körde på och gjorde ändringar till nästa. Och en i tjock lila bredspårig manchester med iaf halvt dolda fickor på sidorna och barbapappa på insidan. Blev lite av en favorit och dottern gillar den med figurerna på insidan.

Älskar min kombo med Cam och Swift. Lite förälskad i Bee+ 107 också, och har typ fått ok på en, men vi ska flytta först för annars får den inte plats, så till sommaren kanske
    Fast då har jag en nästan lika vagngalen sambo som jag så det är inte så svårt där

Och för övrigt, när de inte används så är ju rätt plats för en bugga en väl upplyst plats inne så den kan beundras och klämmas på lite då och då tycker jag
  • Bellbox
    annat82 skrev 2010-12-20 10:00:04 följande:
    Älskar min kombo med Cam och Swift. Lite förälskad i Bee+ 107 också, och har typ fått ok på en, men vi ska flytta först för annars får den inte plats, så till sommaren kanske
    Fast då har jag en nästan lika vagngalen sambo som jag så det är inte så svårt där

Och för övrigt, när de inte används så är ju rätt plats för en bugga en väl upplyst plats inne så den kan beundras och klämmas på lite då och då tycker jag
    håller med!

(ang män; jag har dock begåvats med en man som älskar Gekås Ullared så han får lite + i kanten där)
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • annat82
    Bellbox skrev 2010-12-20 10:03:30 följande:
    håller med!

(ang män; jag har dock begåvats med en man som älskar Gekås Ullared så han får lite + i kanten där)
    Det gör iofs sambon också, men där är jag tvärtom. Hatar att gå i butiker, men han har fått dit mig en gång och 2 timmar stod jag ut
  • HugoochVilma

Nu är lillasyster Vilma här (1/12) och Buggan har premiärrullat i snön (med vinterhjul!).

Det ända problemet är att skötväskan är i vägen.... har en oioi hobo.

Så: Är nu  på jakt efter Skip Hop Saddle Bag till ett bra pris - någon som har tips om var jag kan finna lyckan?

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
  • lilyanna
    Tant Pruselius skrev 2010-12-20 08:29:46 följande:
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
    Åh, nu känner jag igen namnet. Jag mailade på vinterhjulen och fick himla snabbt ett svar att det var bara att sätta in pengarna (här angav hon kontonumret) så skulle hon skicka dem på posten.

Nu gjorde jag aldrig detta så jag har inte blivit blåst eller så, men jag minns iaf att namnet var Mika och signaturen på annonsen var J E.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Joddan

EmeliLundin

Jag älskar mina Hobos. Provat den med en ju ju be connect krokar? Sitter mycket bättre då!

Grattis till bebis!

• BeautifulFlower
    Tant Pruselius skrev 2010-12-20 08:29:46 följande:
    inte kunnat kolla kontonr än ska göra det. Har fullt upp på jobbet + besök av dottern så jag får ta tag i det senare eller imorgon. Hon¨har inte uppgett nått annat namn än Mika till mig....
    Räcker det med att ringa in polisanmälan?
    Kom på en sak.. om ni har mejlat med varandra så ska det gå att spåra ipnumret från hennes data, och därmed får man fram adress,namn osv..
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21