• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Emmelinan
    annat82 skrev 2010-12-20 09:03:06 följande:
    Tycker det är så lågt att luras och förstår faktiskt inte hur man kan göra så heller Rynkar på näsan

Hittade den här på blocket idag däremot www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Frankofantsu...  Antar att det var den som följde med vagnen som Bonti sålde från Solsidan inspelningen
    Oj! Tyckte den var jattefin!!! HELT min smak!!!
  • lilyanna
    BeautifulFlower skrev 2010-12-20 13:34:27 följande:
    Kom på en sak.. om ni har mejlat med varandra så ska det gå att spåra ipnumret från hennes data, och därmed får man fram adress,namn osv..
    På det mailet jag har fått så står det att det är skickat från hennes Iphone men det står även vilken ip.adress det kommer ifrån...får väl fråga maken om han kan klura ut det.
    Oliver 070327, Alvin 090804
  • Noiis

man ska kunna ringa swedbank och få veta vem kontot tillhör. man får bara veta namnet och inget annat! dom har tel 0771221122 tryck sen 2 # men tror man måste vara kund hos swedbank för att kunna ringa på de nummret. Jag gjorde de när jag ville kolla upp om en person från blocket hade angett rätt namn vilket hon inte hade. detta va iof 2008! då påstod personen att hon hete typ anna nilsson å bodde i typ götet men i själva verket så tillhörde kontot en person med ett udda namn som bara fanns i gävle.

• AnPa

Har läst lite i tråden tillbaka och upptäckte just detta ang "bedragaren" med fejkvagnen: www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon__orange___marinbla__31286532.htm&w=1 www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__Morkgra___beige__31240329.htm&w=1 Annonserna är läskigt lika. Någon som är lat och har kopierat en annan annons eller är det samma person som försöker lura stackars människor. Kan Man polisanmäla? Eller is tipsa polisen? Har mailat angående den orangea vagnen. Får se om jag får svar...

• Noiis
    AnPa skrev 2010-12-20 22:44:20 följande:
    Har läst lite i tråden tillbaka och upptäckte just detta ang "bedragaren" med fejkvagnen: www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_cameleon__or... www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__Mo... Annonserna är läskigt lika. Någon som är lat och har kopierat en annan annons eller är det samma person som försöker lura stackars människor. Kan Man polisanmäla? Eller is tipsa polisen? Har mailat angående den orangea vagnen. Får se om jag får svar...
    :-S ähm... ja...... :-/ de va konstigt
  • Katjan

AnPa- den som la ut den orangea vagnen har även lagt ut en annan Cameleon idag kl 1435

• Hannah74

bogaboo cameleon inköpt 2009
    orange

• Hannah74

Nämen. Vad hände med mitt inlägg. Jäkla iphonen

• Katjan

Om man kikar på den orangea vagnen så ser den konstig ut. Avståndet mellan den runda vita plastknappen som man justerar sittläget med och de fyrkantiga vita knapparna nedanför är större än på min vagn här hemma...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21