Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

khrullet skrev 2011-04-07 15:24:02 följande:
    Men det är precis det jag försökt göra, det är som om det är nåt fel på det. Det GÅR inte loss. Vagnen är rätt ny, har aldrig behövt dra loss locket helt sedan jag satt fast det.
    Jag har ingen vagn så jag kan inte prova *tittar uppfodrande på resten av gänget*. Men jag vill bestämt minnas att det är till vänster på vagnen som man "trär" dragkedjan, och då menar jag till vänster från ditt håll om du kör den med barnet mot dig. Testa att dra den så långt som möjligt dit och sedan ta i lite. Ha hela tiden i åtanke att det är locket som skall lossna från vagnen och inte tvärtom, så drar du rätt. Om du drar den åt helt fel sida så ser du ganska snabbt är det är fel sida, det syns liksom at tdet är två likadana ändar.
  • Fröken Småland
    Tant Pruselius skrev 2011-04-10 22:03:49 följande:
    vill med ha, om det är vad jag tror mig gissa .... annars måste du lova att Jag får ditt, när du är klar med det - deal?
    Det är det du tror och jag skall allvarligt överväga det
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-10 22:26:06 följande:
    näääääää  
    Lägg av nu för tusan! Har hon löst de???????????????????
    jag tror jag vet oxå  
    Jag tror också att du vet. Tomte kommer tidigt i år Drömmer
    Tant Pruselius skrev 2011-04-10 22:31:49 följande:
    och vem måste man ligga med för att få till en sådan deal ?
    Tomte Tungan ute
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-10 22:44:16 följande:
    Men gud vad nyfiken man blir på era hemlisar ! Nu måste ni ju berätta !
    Jag berättar så snart jag har saken i min hand *vidskeplig*
  • Fröken Småland
    Duntoffla skrev 2011-04-11 21:06:50 följande:
    Och så har ni gjort BT till medlemsgrupp. Hoppas att ngn snäll själ släpper in mig Oskyldig
    Tänkte slänga in några gamla kombos. Kanske mest för att få lite nytänk själv
    *snäll själ*

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21