Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Berit82 skrev 2011-03-27 21:02:20 följande:
    Var det den gamla orange också?

Snacka om komplimang! Tycker den kombon är jättefin, liksom modestyclaras! Funderar på om gamla rosa och nya orange ser bra ut också.

Är det denna du menar? På basen har det bara funnits en orange
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-27 21:49:44 följande:
    Säljer kidzshopen bara sommarsuflertter i fleece ? Obestämd
    Nä, det låter inte särskilt troligt. Kolla igenom kategorierna en gång till, ibland är det lite rörigt men man brukar hitta till slut
  • Fröken Småland

Vicka81: Inget snack i bildtråden!!!

Min man säger inte så mycket, han är en snäll man som inte gnäller på sin fru

• Fröken Småland
    Armani skrev 2011-03-28 11:32:11 följande:
    Har ni någon idé om hur man på mest effektiva sätt kan rengöra ett parasoll? Såg nu att det fanns några svarta fläckar på sonens fina röda Det går inte bort med bara lite försiktigt gnuggande med vatten och diskmedel, törs man ta till något starkare tro?
    Jag skulle ha försökt med galltvål, det är inte starkt alls men funkar bra på fläckar. Jag har flera parasoll och samtliga har fläckar, värdelöst material. Borde nog smaka lite på min egen medecin och ha lite tvätt av dem någon dag...
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-03-28 20:25:52 följande:
    Åhh !
    Är det inte sittdelstyg också ?
    Nämen, det verkar faktiskt inte så. Vilka snikna typer som vill ha 1250 spänn för sufflett och lock
  • Fröken Småland
    Vici71 skrev 2011-03-28 21:41:15 följande:
    Hej någon som vet om man kan få tag på ny sele till sittdelen?? mitt spänne gick av....
    Jag har en Bugaboo Frog. 
    Vi svarade på den frågan häromdagen. Om spännet sitter fastsytt på sittdelen så finns det inte att köpa löst. Om det sitter fast på ramen så går det att beställa som reservdel.
  • Fröken Småland
    Armani skrev 2011-03-29 11:32:37 följande:
    Fast vet du, härom dagen då jag skulle tvätta min sittdelsbas (Frog) så var den övre delen av selen (den som går över axlarna och ner) lös inuti... Gick alltså bara in genom ena sidan och ut genom den andra sas, så jag kunde enkelt bara plocka ur den. Bra med tanke på att jag ska sätta dit ett nytt spänne/krok, men den ska alltså sitta fast egentligen då eller?
    Oj? Måste vara en gammal modell, min var från 2004 och den hade fastsydda axelband. Smidigare när man kan ta bort dem!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21