Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

MissEllie skrev 2011-04-26 11:26:38 följande:
    Hej!

Eftersom 1klass som är de enda som säljer Bugaboo här i Jönköping har kursat så undrar jag nu om ni vet någon/några butiker i närliggande städer som säljer Bugaboo?

Annars får jag dra till Göteborg, vilket i och för sig är trevligt men ändå...Norr, söder, väster, öster spelar ingen roll.

Alternativt en bra webbutik för jag söker en rosa dyna till min Cameleon och ett rosa parasoll. 
    Det är ju inte så långt till Ödeshög och Kidzshop Eller Borås kanske?
  • Fröken Småland
    MissEllie skrev 2011-04-26 12:08:08 följande:
    Åh, ligger det i Ödeshög och som man kan besöka? Vore ju perfekt. 

Är det babyproffsen i Borås som säljer då? 
    Jupp, fysiska butiken ligger i Ödeshög. Babyproffsen i Borås har inte Bugaboo utan det är Barnvagnscentralen (tror jag det heter) nere i stan. Fast nu funderar jag på om de skulle sluta med Bugaboo? Hoppas mammapåvift kollar in för hon har koll på barnvagnsaffärerna i Borås
  • Fröken Småland
    MissEllie skrev 2011-04-26 12:18:34 följande:
    Tack så hemskt mkt för hjälpen! Det blir en tur till Ödeshög då i veckan. Tack!!!!
    Glöm inte hälsa Jessica från Fröken Småland Hjärta
  • Fröken Småland

Kul med färgglatt även om den färgkombon inte tilltalar mig, alldeles för mörkt och deppigt. Men fiskbensmönster har jag aldrig fixat så hoppas att det inte är det...

• Fröken Småland
    withhope skrev 2011-04-26 18:50:39 följande:

Hej

Vet inte om ni kommer ihåg när jag berättade om mitt sandfärgade toppset som jag köpt i god tro och visade sig att det var en välgjord kopia som var lite guldigare i färgen. Det ligger ett set ute på tradera som går ut om en h, ser inte detta lite mörkare ut än det vanliga sandfärgade??

www.tradera.com/Bugaboo-cameleon-sand-topptyg...

"Rosenkind: Hoppas det inte kommer sufletter i det här tyget iaf..." Jag tyckte det hade varit döläckert. Hoppas det hade varit enkelsufflett och inte att man måste köpa hela vagnen (fast jag gärna hade kunnat tänka mig att köra dubbelt om plånboken tillåtit ;)

Nej, jag tycker det ser ut att vara original, bara en mörk bild
  • Fröken Småland

Jag såg förresten en sån där kopia en gång, lite guldig khakifärg eller hur man skall beskriva det. Jättesnyggt, jag hade gärna haft ett sånt toppset, orginal eller ej

• Fröken Småland
    apanssonsmamma skrev 2011-04-27 09:16:41 följande:
    Hallu!
    Köpt en bugaboo begagnat men hon som haft den innan verkar ha krympt sittdelen :/
    Får verkligen inte i ringen där den ska vara, omöjligt, fattas säkert 2 cm eller mer, sen ser den för liten ut jämfört mot ramen.
    Ska det va så? :/ 
    Sittdelarna är så. Du får lägga ramen på högkant med den långa sidan ned i golvet och sedan sätta ett knä i midjan på ramen och trycka till så att den niger. Då får du dit ringen på piggen. Visa musklerna helt enkelt!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21