Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Duntoffla skrev 2011-04-11 21:37:10 följande:
    Du är hygglo som vanligt. Tack!

Vi gjorde den till medlemstråd för att kunna stänga av de som babblar, so beware Demon

Flört
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-11 22:03:12 följande:
    mohaha! 
    jag ett rum tapetserad med dina inlägg och bilder

Har inte alla det? Drömmer
    thj skrev 2011-04-11 22:06:03 följande:
    Får jag med vara med i er klubb?
    "ler snällt" och vädjar!!
    PUSS
    Klart du är darling! Ansök här så släpper jag in dig på fem minuter.
    Duntoffla skrev 2011-04-11 22:20:56 följande:
    Någon som har pimp-tips? Jag har i nuläget hemma;

Brun varukorg
    Röd varukorg
    Sand varukorg

Brun sittdelsbas 
    Röd sittdelsbas
    Sand sittdelsbas

Brun sufflett
    Cerise sufflett
    Röd sommarsuflett

Cerise sittöverdrag
    Brun sittöverdrag 
    Busenkelt! Röd bas och rosa topp, toksnyggt!
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-12 16:19:03 följande:
    Mammageno: solskyddet har diskuterats förut här i tråden och någon kunnig (minns inte vem) sa att den testats och att skyddet var ungefär som en vanlig bomulls t-shirt :-/
    Det var Shoe som var solskyddsgestapo
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-13 15:23:38 följande:
    Jag har suttit och tittat på bee+ .. 
    Och såg att när man har barnet vänt i från sig så finns det ju ett fotstöd, men inte när dom sitter mot föraren ?!  
    Nej, det är faktiskt ganska dåligt och uppmuntrar ju inte precis till att man skall ha barnet mot sig förutom de små yttepyttesmå bebisarna Obestämd
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-04-13 20:21:13 följande:
    Meeen... Fanns det inte någon sorts reservdel som man kunde sätta på, typ med dragkedja, eller har jag drömt det. Vill minnas att man kunde få det om man kontaktade Bugaboo...???

Jag kan vara helt ute och cykla, men jag tror inte det...
    Jo, det stämmer att det finns ett nytt överdrag med dragkedja men hur det fungerar i detalj har jag inte koll på. Prata med din ÅF och se om de kan hjälpa till.
  • Fröken Småland
    Liten Mjau skrev 2011-04-13 20:27:39 följande:
    Idag fick jag reda på att jag måste (vill) sälja mitt rosa toppset. Både med sorg och glädje Älskar min rosa och gråa bas kombo. Men välkomnar grå bas med nått nytt. Men vad?
    Jag tycker att offwhite och klarblått är fint till grå bas
  • Fröken Småland
    imsa skrev 2011-04-14 01:00:11 följande:
    Hjälp! =)

Vi köpte vår Bee när dottern var äldre ca1½-2 år, så jag vet inte hur tidigt man kan börja använda Bee'n?
    När började ni använda era? Alltså hur små var era barn?
    Jag tycker inte att Bee är en lämplig vagn för spädbarn, den är en sulky och alldeles för stötig. Som komplement funkar det och på resor. Men som du ser så finns det de som tycker att den är lämplig, det är en bedömningssak helt enkelt.
  • Fröken Småland
    fröken ida skrev 2011-04-14 08:56:59 följande:
    Tack för svar angående mitt handtag. Jag tror inte det går att prata med någon ÅF för jag har en gammal begagnad Frog och det är nog naturligt att det blir slitet och lossnar lite. Jag får nog leva med lite hål men trist är det
    Visst är det naturligt men detta är alltså en reservdel som vem som helst får köpa tror jag, inte en reklamtion. Så kolla med din ÅF vad den kostar. Jag tror man skall ta bort allt skum så att stålet är helt rent och sen sätter man på ett nytt överdrag med dragkedja. Det blir inte likadant såklart men jag tror det blir ganska bra.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21