Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    gavagai skrev 2011-04-21 18:32:39 följande:
    Hittade det här erbjudandet, där man kan köpa ett presentkort värt 500 kr för bara 200 kr: www.groupon.se/deals/hela-sverige/Babyshop/34...
    På Babyshop, vilket innebär att man t.ex. kan få en Bee+suflett eller ett parasoll eller en cup holder och en bumper bar för 200 kr. Och en massa märkeskläder och annat har de också. Går ni via länken ovan så får jag någon sorts bonus tror jag. Tänkte tipsa, eftersom det ändå kan bli en rejäl rabatt på Bugaboo-saker om någon behöver någonting i 500-kronors-klassen.
    Haha, nu har jag just gjort dig 60 kronor rikare Tack för tipset!
  • Fröken Småland
    gavagai skrev 2011-04-21 21:03:40 följande:
    Oj, tack! Hoppas att det funkar. (Ser inga 60 kr än.) Om inte annat är jag väldigt nöjd över att ha kunnat rekommendera en riktigt bra deal. Nu ska man bara bestämma sig för vad man ska handla också. Jag tycker att det är kul att de har så stor rabatt på riktiga kvalitetsgrejor som Bugaboo t.ex. Inte lätt att hitta Bugaboo-reor annars precis.
    Precis! Jag hade kunnat tänka mig en offwhite Beesufflett men det fanns det dessvärre inga. Får se vad jag hittar på istället
  • Fröken Småland
    spigg skrev 2011-04-21 19:03:00 följande:
    Jag med! Var du också i Vasastan idag?

Jag smygfotade den till och med... Är man knäpp då? ;)
    Nej, man är effektiv och fyndig!

Snygg den var!!!!
  • Fröken Småland

Glad påsk i tråden! Fröken Småland tänkte köpa en påskpresent till sig själv på Babyshop men lyckas inte använda presentkortet Tips någon?

• Fröken Småland

Men vad spännande det skall bli med nyheter från Bugaboo!!! Tomte

Ni som är på Facebook kan väl berätta vad det är för hintar som kommer där? *ser söt ut*

• Fröken Småland
    Snoppan skrev 2011-04-26 09:27:13 följande:
    bugaboo ‎ more info will follow soon. Tomorrow might be a good day to share a first image on what to expect. [Martijn]

För 17 timmar sedan
    Oooooh! *håller andan*

Bugaboo lovade ju tre nya vagnar förra året och även en annan artikel som inte var en vagn (jag gissar på kabinväska eller liknande). Men så kom bara Donkey och då antyddes det att det var tre vagnar i en så det var något av ett anti-klimax tycker jag Obestämd

Men nu har man alltså lite hopp igen Tomte
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-26 09:38:12 följande:
    Hmm, jag hade hoppats på en all black bee + men misstänker att nyheten är denna: www.pishposhbaby.com/bugaboo-organizer.html
    Den är det säkert! Kul men inte särskilt innovativt förstås. Undrar om det är tänkt som en saddlebag till sidan av vagnen? Locket går garanterat att byta och det gillas
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21