Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

FL Lisa skrev 2011-04-01 18:43:47 följande:
    japp det kan man säga. Var på riktigt dåligt humör pga det hela tidigare idag men efter att ha läst lite i den här tråden om alla som bara har bra erfarenhet av den shoppen så känns det i alla fall lite mer hoppfullt
    Du behöver inte vara orolig
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-01 18:49:31 följande:
    Men det tar väl tid att reklamera till Bugaboo också ?!
    Ja, det är ju det som är bekymret. Så egentligen spelar det ingen större roll (för väntetiden) om man köper i lokala butiken eller i webshop, annat än att lokala butiken kan ha lättare att låna ut en lånevagn eller lånechassi om så behövs. Men långt ifrån alla butiker gör det ändå.
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-04-03 12:26:58 följande:
    Vicken jäkla attityd en del kan ha... Ångrade lite att jag sålde min röda sufflett till Bee:et när jag fick se tant Prus röda i bakgrunden... Mailade till henne som uppenbarligen köpt upp sig på konkurslagret i jkpg häromdan och bjöd 300 kr inkl frakt för en sufflett. Fick till svar: "Haaaaa vilket aprilskämt" (hon begärde 349)
    Okej, gilla inte budet men man kan väl vara hövlig åtminstone. Jag kanske var villig att diskutera budet? Men nätack. Väntar in de rosa/lila istället. Och känner mig faktiskt lite illa till mods

*fnissar lite vanvördigt* Fast var det inte en smålänning som sålde? Är du galen som försöker pruta med en smålänning? Drömmer
  • Fröken Småland
    bohusbebis skrev 2011-04-03 12:38:26 följande:
    men det var väl inte du???!!!!
    Nej, för tusan! Men jag hade kunnat svara så
  • Fröken Småland
    Preggie skrev 2011-04-04 06:16:52 följande:
    Tackar för svar! Tror att jag ev råkat ut för samma blocket-köpare som du...
    Vilken? *nyfiken*
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-03 23:01:34 följande:
    Tant Pruselius skrev 2011-04-03 21:32:55 följande:
    Sjukhus mamman - du är så klok hur mår ni???
     Det är du med Hjärta nja kunde va bättre Noa är dålig
    Neeej! Det som gick så bra
  • Fröken Småland
    mammageno skrev 2011-04-04 13:03:49 följande:
    Vad är snyggast/bäst i klädsel?
    Jag tycker bästa om gamla blå, brun och denim som bas. Topp helst i samma färg men med den blå är det svårt tycker jag.
  • Fröken Småland
    mammageno skrev 2011-04-04 15:56:01 följande:
    Ja kanske är ett alternativ! Ja jag blir tokig på färgvalen, det slutar väl med att jag har en av varje
    Det tycker jag låter som en plan! Drömmer
  • Fröken Småland

solouniko: jag skulle ha tagit ett fårskinn, vikt in kanterna så att det hade blivit smalt och trångt för bebisen. Och sen bädda något ovanpå efter tycke och smak.

• Fröken Småland
    mammageno skrev 2011-04-04 19:53:27 följande:
    Jag har fått besked !!jag får köpa så men det var till 10% men det är iaf ngt! Hoppas min man inte fortsätter trilskas bara, iiihh!
    Grattis, härligt!
    linalotta skrev 2011-04-04 21:09:09 följande:
    Hej hej...har ni något tips om vart man kan köpa smidigt och till "bra pris" om man vill köpa en skojjig färg till sufletten och "toplocket" eller vad man kallar det!  :)

Sedan finns det ju så många som syr sååååå himla fina sittdynor och grejjer...själv är jag helt värdelös när det gäller sy och skulle gärna köpa en färdig. Har ni tips på någon som syr själv som man kan köpa från?

tack tack tack tack tack så länge...
    Bugaboo reas sällan så det är Blocket eller Tradera som gäller om du vill göra fynd
  • Fröken Småland

Jag tycker inte att fleece är snyggt men däremot så tycker jag att passformen är outstanding. Dark blue är den snyggaste fleecefärgen, mycket snyggare än dark blue canvas.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21