Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Joddan skrev 2011-04-15 17:27:45 följande:
    Ska byta om en halvtimma! Får bli till och köpa en beg swift sen i juni. Maken gillar swift mer.
    Tur att jag har mugghållare o parasoll kvar till bee. Cerise suflett och khakiparasoll är fint
    Kul!
  • Fröken Småland

En *host* något överpackad Cameleon med Crescent-suffla, sitter som en smäck och snygg är den också. Skulle väldigt gärna vilja se den med gamla ljusblå basen.

• Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-17 10:37:19 följande:
    med den ljusblå basen och din "påsväska" fasen vad snyggt!!
    Det är inte min vagn dessvärre... Får väl se om ägarinnan vågar ge sig tillkänna Drömmer
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-17 12:42:10 följande:
    Men et är väl bara sufletten som passar ?! 
    Ja, skulle tro det men jag har inte ens sett de andra delarna så jag har ingen aning. Jag vet heller inte om suffletten sitter lika bra om man använder Buggans bågar och spännen men funkar gör det nog. På bilden är det alltså Crescents bågar och spännen och de passar perfekt på ramen.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-17 15:50:44 följande:
    Jag tycker att bugaboo ska komma med nya sufletter i mönster! Vore kul som omväxling istället för nya färger!
    Jag håller med du! Kul att så många var positiva till Crescent-suffletten, jag hade kunnat slå vad om att många skulle säga att de aaaaldrig skulle visa sig med en sufflett av ett sånt "ful-märke" som Crescent. Då var ni inte så märkessnobbiga som jag trodde (Eller så tittar de in lite senare )
  • Fröken Småland
    Kavat skrev 2011-04-17 15:55:40 följande:
    Okej då, erkänner Men fulllastad?! Det var ju inte ens kassar på båda sidorna, förstår inte alls vad du menar där!

Inget barn i och den står ju fortfarande upp, vältrisk, in my ass!
  • Fröken Småland
    Liten Mjau skrev 2011-04-17 22:25:49 följande:
    de var borta idag när vi var där
    Så tråkigt!
    Men vad konstigt! Det var ju toppen för en lantis som jag som aldrig kommer någonstans att få klämma och känna på nya färgerna, jag har inte ens sett denim 107 IRL tidigare *skäms* Ooooh vad snygg den var, mera grå än blå tycker jag Hjärta
  • Fröken Småland

Sjukhusmamman: Varför inte behålla Bee?

Jag tycker att Spin är apful, men det är något som lockar mig ändå fast det får du inte berätta för någon. Jag gillar att det är en gammaldags sulky med swivelhjul, även fast den är riktigt riktigt ful.

Kan du tänka dig en begagnad vagn? I så fall kunde väl UJ vara ett bra alternativ eller varför inte en Rollerbug med ett sånt där shoppinghjul vad-det-nu-kan-tänkas-heta. Den har jag alltid haft ett gott öga till för att den är så ful och cool

• Fröken Småland

Det stämmer att bag clipsen är till Frog. Men man kan få dem att funka genom att fodra med möbeltassar precis som annat82 säger.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21