Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan skrev 2011-04-14 09:48:10 följande:
    Gillar din man!
    Jag också!!! Skål
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 09:31:49 följande:
    Idag ska jag klä om froggen och så ska den pyntas med nytt bygelskydd som jag fick för mig skulle vara snyggt till omklädningen. Sen ska vagnen ut och luftas på weekendtripp.
    Så det blir Frog som får äran att följa med Har du lagat punkan alltså?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2011-04-14 09:58:39 följande:
    Frk S - Maken tog med hjulet till cykelhandlaren som bytte slang och pumpade upp och kollade så allt var ok. Så nu är det som nytt igen.

Froggen kändes som lämpligaste valet eftersom det förmodligen kommer sovas en del i den. Vi ska ju inte packa så mkt och då känns happyn lite stor och klumpig. Bee är trevlig men froggen är bekvämare för lilleman när han ska åka länge.
    Bra val och duktig man!
  • Fröken Småland
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-14 10:04:42 följande:
    Frågar igen !
    Satt och kollade bilder på Bee igår och såg att den har ju bara fotstöd om barnet är vänt framåt ?! 
    Eller ser man galet på bilderna ? 
    Jag svarade igår...

Det stämmer att den bara har fotstöd när barnet är vänt framåt.
  • Fröken Småland
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-14 10:09:43 följande:
    Nya rapporter har kommit in om bugaboo Frog (obs gäller  även swift).
    Livsfarliga vagnar som inte bör rullas på gatan.
    Jag har tagit friheten och anordnar nu så att ni kan komma hit och dumpa av era vagnar utan kostnad  
    Drömmer 

visst är jag snäll

*erbjuder uppsamlingsplats i södra Sverige*
  • Fröken Småland
    fruV skrev 2011-04-14 10:46:46 följande:
    Hej,
    ber om ursäkt om jag ställer en fråga som säkert är ställd förut :/
    Så här är det - jag köpte en Gecko för 5 år sedan :O och nu är jag äntligen gravid igen!
    Den här gången (om jag ska ha kvar geckon) vill jag definitivt ha en mjuklift i (inte åkpåse jag vill kunna bära den). Ni som verkar vara experter - vilka sitliftar funkar i Bugaboon??

tack tack
    Grattis till bebis i magen! {#emotions_dlg.flower}

Jag vet helt säkert att Phil o Teds lift funkar i Geckon, kan leta upp en bild på det tror jag. Sen tror jag att någon av Baby Travels mindre liftar funkar fint också men det har jag inte provat själv.
  • Fröken Småland
    fruV skrev 2011-04-14 11:48:40 följande:

Tack för snabba svar! Och tack för grattis :)
    Fröken Småland - den ser ganska kort ut?? Jag upplevde att Bugaboon var liten i sig och så ser liften ännu mindre ut..? Hur upplevde du den?

Bugaboon är liten men liggdelen är stoooor. Men PT-liften är kort det är riktigt. Jag använde den aldrig tyvärr men vet många som gjort det och tyckt attt den passat fin-fint men varit just  - kort.
    Tant Pruselius skrev 2011-04-14 11:49:23 följande:
    Kyssalltså älskade bästaste frk s finns det någonting du inte har bild på....grymt impad!
    Nej, jag tror faktiskt inte det Drömmer
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21